جدایی پیکه و جوردی آلبا از بارسا؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، دیاریو اسپورت امروز نوشت که مدیران بارسا قصد دارند در انتقالات زمستانی با جرارد پیکه و جوردی آلبا قطع همکاری نمایند.

جدایی پیکه و جوردی آلبا از بارسا؟

حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان و سقوط این تیم به لیگ اروپا شب گذشته قطعی شد. اینتر با پیروزی برابر ویکتوریا پلژن امید های بارسا را از بین برد و آبی و اناری ها هم برابر بایرن با سه گل مغلوب شدند. به این ترتیب بارسا از لیگ قهرمانان کنار رفت و این اتفاق، تبعات مالی زیادی دارد و بارسلونا پول زیادی را از دست خواهد داد.

طبق ادعای اسپورت، اولین تبعات ورزشی این ناکامی، قطع همکاری با دو کاپیتان تیم یعنی جرارد پیکه و جوردی آلبا خواهد بود. با احتساب مالیات، پیکه تا خاتمه قراردادش باید 80 میلیون یورو دریافت کند. دریافتی آلبا از باشگاه نیز تا خاتمه قراردادش 65 میلیون یورو است. به این ترتیب بارسا باید برای دو بازیکنی که نیمکت نشین هستند، 145 میلیون یورو هزینه کند. در شرایط کنونی این امر غیرممکن است و به همین علت مذاکرات با هر دو بازیکن به زودی آغاز خواهد شد تا همین زمستان راهی تیمی دیگر شوند.

مذاکره با آن ها در تابستان نتیجه نداد و این دو بازیکن حاضر به کاهش دستمزد خود نشدند، اما مدیران باشگاه خوشبین هستند که این بار تبادل نظر ها به نتیجه مثبتی ختم گردد. طبق ادعای اسپورت، پیکه و آلبا تنها خروجی های بارسا در زمستان نخواهند بود و بارسا برای نجات مالی خود باید چند بازیکنش را در لیست فروش بگذارد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "جدایی پیکه و جوردی آلبا از بارسا؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدایی پیکه و جوردی آلبا از بارسا؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید