تاکید بر لزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت

به گزارش وبلاگ هیچکس، فرماندار سراب، برلزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت تاکید نمود.

تاکید بر لزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت

علی جهانی فرماندار سراب، با تاکید بر تسریع در اجرای فاز اول پروژه نفلین سینیت سراب گفت: این طرح پیشرفت مناسبی دارد، اما با توجه به فصل کاری محدود در این شهرستان، باید کوشش گردد عملیات اجرایی آن طولانی نگردد.

او در جمع مسئولین طرح فراوری آلومینا از نفلین سینیت سراب اضافه نمود: هزار و 210 میلیارد تومان سال جاری برای اجرای طرح نفلین سینیت سراب پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه وجود زیر ساخت های طرح نفلین، بستر مستعد ایجاد بسیاری از طرح های مالی در منطقه است ادامه داد:زیرساخت های این طرح از نظر آب، برق، گاز و جاده دسترسی به معدن رزگاه فراهم است و می توان در کمترین زمان ممکن، طرح را تکمیل کرد.

آقای رضایی مجری طرح فراوری آلومینا از نفلین سینیت سراب ورئیس مرکز تحقیقات کاربرد مواد معدنی غرب کشور نیز گفت:با بهره برداری از این طرح صنعتی و معدنی بزرگ زنجیره های فراوری و صنایع پایین دستی آن توسعه بسیار خوبی پیدا می نمایند.

او اضافه نمود: این طرح با سرمایه گذاری 138 میلیون یورو در فاز اول، ظرفیت فراوری 56 هزار تن پودر آلومینا، 14 هزار تن پودر بوهمایت، 7 هزار تن کربنات پتاسیم، 12 هزار تن کربنات سدیم و 45 هزارتن سولفات پتاسیم در سال را خواهد داشت.

او ادامه داد:با بهره برداری ازفاز اول این طرح، برای 2 هزار نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فرصت شغلی فراهم می گردد.

وبلاگ هیچکس آذربایجان شرقی تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "تاکید بر لزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید بر لزوم تسریع در سرعت اجرای پروژه نفلین سینت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید