برترین و زیباترین سواحل آنتالیا ، ترکیه Antalya

به گزارش وبلاگ هیچکس، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آنتالیا درباره برترین سواحل آنتالیا که یکی از شهرهای توریستی و محبوب کشور ترکیه می باشد سخن خواهیم گفت . پس در ادامه با ما همراه باشید

برترین و زیباترین سواحل آنتالیا ، ترکیه Antalya

آنتالیا یکی از مهمترین شهرهای ساحلی و تابستانی ترکیه است. آنتالیا دارای سواحل زیادی است که از سواحل مورد علاقه توریستی تا سواحل محلی با خرابه های تاریخی و امواج آرامش بخش را شامل می گردد. هر آنچه که شما در پی آن هستید، برترین سواحل آنتالیا قطعا چیزهای عالی ای به مسافران ارائه می دهد.

ساحل سیرالی - Çıralı

ساحل سیرالی (Çıralı) بعلاوه به دلیل به دلیل قرار گیری در دره ای با بقایای به جای مانده از شهر باستانی لیکیان با نام الیمپوس (Olympos) شناخته شده است. سیرالی، یکی از زیباترین سواحل آنتالیا با پیچ و خم های تاریخی است. این ساحل سنگریزه ای معمولا پر از افراد محلی است که در یکی از بسیاری خوابگاههای خانوادگی و یا مهمانخانه ها در این منطقه اقامت دارند. شما عاشق ساحل سیرالی خواهید بود به دلیل زیبایی طبیعی آن را به خاطر زیبایی طبیعی خود و فضای آرام آن بدون شلوغی و ازدحامی که آنتالیا با آن شناخته می گردد.

مطالب مرتبط:

ساحل کنیالتی - Konyaaltı

ساحل کنیالتی (Konyaaltı) یکی از محبوب ترین سواحل آنتالیا، بین صخره ها و کوه های بیداگرالی (Beydağları) قرار گرفته است که قطعا چشم انداز ای خیره کننده است. در اینجا شما می توانید فضاهای بسیار زیادی را پیدا کنید زیرا ساحل مایل ها طول دارد، به این معنی که شما همواره می توانید شن و ماسه خصوصی خود را داشته باشید و زیر نور خورشید لم دهید. بعلاوه رستوران ها و کافه های زیادی نیز در روستاهای اطراف وجود دارد که اکثرا به وسیله مردم محلی اداره می شوند درست مانند ساحل سیرالی (Cıralı).

مطالب مرتبط:

ساحل فازلیس - Phaselis

ساحل فازلیس (Phaselis) بعلاوه به عنوان ساحل فیروزه ای شناخته می گردد، شما باید یک ماشین اجاره کنید تا واقعا همه نقاط شگفت انگیز در امتداد این ساحل و این ناحیه واقع در شمال شهر الیمپوس را کشف کنید. خرابه های شهر فازلیس، که یک شهر باستانی یونان و رومی است، به سه خلیج کوچک تقسیم می گردد، جایی که شما می توانید در آب بسیار زلال و شفاف آن شنا کنید.

مطالب مرتبط:

ساحل لارا - Lara Beach

اگر هوادار شن و ماسه های زیبا هستید، ساحل لارا (Lara Beach) محلی مناسب برای یک روز کامل رضایتبخش است. با حدود 450 هکتار زمین، این ساحل دارای ظرفیت مناسبی از کلاب های ساحلی، رستوران ها، کافه ها و کلاب های شبانه است، به این معنی که این ساحل محلی برای تنها بودن نیست، بلکه برای تفریح و تفریحی فوق العاده در مجاورت و لبه آب است. در اینجا شما بعلاوه می توانید فعالیت هایی مانند والیبال ساحلی و ورزش های آبی داشته باشید.

ساحل پاتارا - Patara Beach

با وجود اینکه ساحل پاتارا (Patara) چند ساعت از مرکز شهر آنتالیا با استفاده از ماشین فاصله دارد، اما قطعا ارزش بازدید دارد زیرا یکی از زیباترین سواحل منطقه است. ما در خصوص 18 کیلومتر ساحل شن و ماسه ای سفید صحبت می کنیم که در آن امواج آبی تیره به طور بی وقفه به سمت ساحل می ایند. این ساحل بعلاوه دارای یک منطقه حفاظت شده برای لاک پشت های Caretta-caretta است که برای تخم گذاری به اینجا می آیند.

منبع: تاپ تراول

به "برترین و زیباترین سواحل آنتالیا ، ترکیه Antalya" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین و زیباترین سواحل آنتالیا ، ترکیه Antalya"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید