برگزاری 3 رقابت مهم در دستور کار سازمان لیگ کاراته

به گزارش وبلاگ هیچکس، رقابت های انتخابی تیم ملی و سوپر لیگ آقایان و بانوان در دستور کار سازمان لیگ کاراته قرار گرفته است.

برگزاری 3 رقابت مهم در دستور کار سازمان لیگ کاراته

به گزارش، سازمان لیگ کاراته با همکاری فدراسیون این رشته ورزشی در نظر دارد درباره برنامه ریزی مسابقات انتخابی تیم ملی و سوپر لیگ آقایان و بانوان تصمیم گیری کند.

مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته و مرحله نهایی سوپر لیگ آقایان به دلیل اوج گیری ویروس کرونا به تعویق افتاده است. همچنین هنوز مسابقات لیگ و سوپر لیگ بانوان برگزار نشده است.

سازمان لیگ کاراته برای مسابقات انتخابی آقایان و بانوان در رده های نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از هفتم تا بیست و هفتم خرداد ماه مهلت ثبت نام در نظر گرفته است.

به احتمال زیاد این مسابقات هفته دوم تیر ماه شروع می شوند. مسابقات سوپر لیگ آقایان به واسطه حضور المپین هایی مانند ذبیح الله پورشیب و بهمن عسگری بعد از رقابت های المپیک توکیو پیگیری خواهد شد.

برگزاری مسابقات نیمه تمام هدف اصلی اهالی کاراته است بنابراین فعلا برای برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته، سعید خرمی رئیس نو سازمان لیگ و دستیاران او برنامه ای ندارند، اما به زودی برای برگزاری این مسابقات تصمیم گیری می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "برگزاری 3 رقابت مهم در دستور کار سازمان لیگ کاراته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 3 رقابت مهم در دستور کار سازمان لیگ کاراته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید