بازگشت قهرمان المپیک به وزنه برداری

به گزارش وبلاگ هیچکس، دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو با انتشار پستی در فضای مجازی پایان مصدومیت خود را گفت.

بازگشت قهرمان المپیک به وزنه برداری

سهراب مرادی قهرمان وزنه برداری جهان و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو با انتشار پستی در فضای مجازی، بازگشت خود را به تمرینات اعلام کرد. مرادی در مرحله برگشت لیگ وزنه برداری مصدوم شد و از ادامه رقابت ها کنار رفت. وی با تیم ذوب آهن اصفهان در لیگ برتر حضور پیدا کرده بود.

البته مصدومیت مرادی به لیگ مربوط نیست بلکه سال 1398 در تمرینات از ناحیه کتف دچار آسیب دیدگی شد و رقابت های جهانی 2019 تایلند و المپیک 2020 توکیو را از دست داد. مرادی مدتی در آلمان تحت مداوا بود، اما نتوانست به روز های اوج خود بازگردد و مصدومیت در مسابقات گزینشی کلمبیا موجب شد تا سهمیه وی از دست برود.

ملی پوش وزنه برداری ایران در دسته 96 کیلوگرم یکی از شناخته شده ترین نابغه های این رشته در ایران و جهان به شمار می رود که توانسته هم در دسته 94 و هم در دسته 96 کیلوگرم عنوان قهرمانی جهان و آسیا را از آن خود کند. مرادی هم اکنون رکورددار مجموع دسته 96 کیلوگرم به شمار می رود.

با تغییر دسته های المپیکی مرادی قصد دارد که در المپیک پاریس در دسته 102 کیلوگرم حضور پیدا کند. در این دسته رقبایی مانند فارس ابراهیم الباخ قطری و تیان تائو چینی حضور دارند.

سهراب مرادی که به خاطر خط خوردن نامش از کاروان اعزامی ایران به توکیو عملا با فدراسیون قطع رابطه کرده بود، با تغییر مدیریت این فدراسیون در پی آن است تا بار دیگر اقتدار خود را به رخ حریفان داخلی و خارجی بکشد.

منبع: فرارو

به "بازگشت قهرمان المپیک به وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت قهرمان المپیک به وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید