ببینید : جشنواره بزرگ شکرانه خرما در اهواز

به گزارش وبلاگ هیچکس، آیین گشایش دومین جشنواره شکرانه برداشت خرمای اهواز باحضور سرپرست فرمانداری اهواز برگزار شد.

ببینید : جشنواره بزرگ شکرانه خرما در اهواز

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان، این آیین باحضور سیداحمد موالی زاده سرپرست فرمانداری اهواز، تبار قریب رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز، ارزانی بیرگانی معاون برنامه ریزی فرماندار، یوسفی معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، رضوانی رئیس اداره سیاسی و اجتماعی فرمانداری، ساکی بخشدار اسماعیلیه و جمعی ازمسئولان، شوراها، دهیاران، نخلداران، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم در روستای مگطوع از توابع بخش اسماعیلیه اهواز برگزار شد.

این نمایشگاه به مدت سه روز از ساعت 8 تا 21 در روستای مگطوع از توابع بخش اسماعیلیه اهواز واقع در جاده امام جعفر صادق(ع) پذیرای عموم علاقه مندان است.

این جشنواره در راستای معرفی ظرفیت ها و فرصت های تولیدی، گردشگری و مالی بخش اسماعیلیه، به همت و همکاری فرمانداری اهواز، بخشداری اسماعیلیه، نخلداران، شرکت کشت و صنعت نیشکر امیرکبیر و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اهواز، به همراه نمایشگاه خرما، تولیدات و صنایع دستی روستاییان دایر شده است.

فروش کالا و عرضه محصولات خرما، اجرای برنامه های فرهنگی و گردشگری، ورکشاپ نویسندگی و ورکشاپ عکاسی از جمله بخش های این جشنواره سه روزه است.

منبع: توریسم آنلاین

به "ببینید : جشنواره بزرگ شکرانه خرما در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید : جشنواره بزرگ شکرانه خرما در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید