سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه گردشگری کردستان ورود نمایند

به گزارش وبلاگ هیچکس، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه گردشگری کردستان ورود نمایند.

سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه گردشگری کردستان ورود نمایند

آرمان وطن دوست در بیجار و در نشست آنالیز موانع و مسائل طرح سرمایه گذاری مجتمع گردشگری این شهر اظهار کرد: یکی از مهمترین سیاست های این اداره کل تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای ورود به حوزه گردشگری است و در این راستا اقدامات و برنامه های زیادی نیز صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: گردشگری شهرستان بیجار دارای ظرفیت های بی نظیری است که استفاده از آنها می تواند منجر به توسعه مالی و ایجاد اشتغال در استان گردد، ضمن اینکه توسعه گردشگری در این شهرستان نیز مستلزم سرمایه گذاری بخش خصوصی است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان به ایجاد و راه اندازی مجتمع گردشگری در شهرستان بیجار اشاره نمود و ادامه داد: با راه اندازی این مجتمع بین راهی علاوه بر ایجاد اشتغال، زمینه مناسبی برای ارائه خدمت به گردشگران فراهم می گردد.

وطن دوست از بانک های عامل خواست با پرداخت تسهیلات در نظر گرفته شده، زمینه رغبت سرمایه گذاران و تسریع در توسعه صنعت گردشگری در استان را فراهم نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از طرح های اشتغال زا در منطقه ها کمتر پیشرفته و توسعه زیرساخت های مناسب گردشگری، زمینه ایجاد اشتغال پایدار و رونق مالی جوامع محلی در استان بیش از پیش فراهم گردد.

منبع: همگردی

به "سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه گردشگری کردستان ورود نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاران بخش خصوصی به حوزه گردشگری کردستان ورود نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید