اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین

به گزارش وبلاگ هیچکس، در 16 ماه گذشته، ماسک صورت به یک ضرورت تبدیل شده است - و بعلاوه به عنوان یک وسیله جانبی - که به وسیله میلیاردها نفر در سراسر دنیا استفاده می گردد. در حالی که استفاده از ماسک موثر است، اما بر هیچ کس پوشیده نیست که ماسک های صورت برای مدت زمان طولانی می توانند ناراحت کننده باشند.

اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین

ماسک های تنفسی باعث بخار روی عینک می شوند، فک شما را بیشتر دچار تعرق می نمایند و می تواند جریان هوا را مانند زمان ورزش سخت و محدود کند. مهندسان ال جی باتجربه در فناوری های تصفیه هوا به چالش ایمن ماندن و در عین حال به حداقل رساندن ناراحتی های ماسک های صورت نگاه کردند و راه چاره تازه شخصی برای هوا ارائه دادند که نه تنها از ماسک های سنتی موثرتر است بلکه از نظر استفاده هم شیک به نظر می رسد.

آخرین تکرار دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی LG PuriCare تعدادی از پیشرفت ها را در مدل بتا قبلی ایجاد می نماید. با استفاده از فناوری منحصر به فرد راه چاره هوایی ال جی، مدل تازه پوشیدنی PuriCare با موتور کوچکتر، سبک تر و کارآمد، عملکرد همه جانبه را ارائه می دهد. آنچه تغییر نکرده است، فن های قابل اطمینان LG DUAL هستند که با احساس الگوهای تنفسی کاربر، جریان هوا را به طور اتوماتیک کنترل می نمایند تا تنفس آسان تر و طبیعی تر گردد.

طراحی سبک تازه PuriCare Wearable پوشیدن آن را در طول روز راحت تر می نماید. این دستگاه با وزن فقط 94 گرم، می تواند با حداکثر 1000 میلی آمپر تا 8 ساعت راحت پوشیده گردد که با کابل USB Easy Charge موجود در دو ساعت شارژ می گردد. طراحی زیبا و ارگونومیک پوشیدنی PuriCare Wearble نشت هوا در اطراف بینی و چانه را به حداقل می رساند تا برای ساعت ها مهر و موم محکم اما راحت ایجاد کند.

آنچه که کاربران بیشتر از آن استقبال خواهند کرد، میکروفون و اسپیکر داخلی است که از فناوری VoiceON استفاده می نماید و دیگر نیازی نیست که کاربران ماسک خود را پایین بیاورند یا صدای خود را برای ادامه مکالمه بلند نمایند. فناوری VoiceON به طور اتوماتیک زمانی که کاربران صحبت می نمایند را تشخیص می دهد و صدای خود را به وسیله بلندگوی داخلی تقویت می نماید، بنابراین، مخاطبین برای شنیدن هر کلمه مجبور نیستند فشار بیاورند یا خم شوند.

120 ورزشکار، مربی و کارمند تایلندی هنگام عزیمت به فرودگاه Suvannabhumi بانکوک برای شرکت بازی های تابستانی در توکیو، تازهترین دستگاه تصفیه هوا پوشیدنی LG PuriCare را پوشیدند. این دستگاه به طور رسمی در ماه اوت در تایلند عرضه می گردد و در پی آن در بازارهای دیگر پس از تأیید رگولاتورهای محلی در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

دستگاه تصفیه هوای پوشیدنی ال جی با استفاده از پیشرفته ترین فناوری پوشیدنی در صنعت برای تنفس بهتر، سبک تر، باریک و پیشرفته تر، نیازهای همه افراد را که در پی حداکثر راحتی هستند، بدون ایجاد سبک و هوای پاک برآورده می نماید.

منبع: فوت و فن

به "اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهمیت تنفس هوای تمیز و خالص برای ورزشکاران برتر در حین تمرین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید