انریکه جایگزین ام باپه را پیدا کرد

به گزارش وبلاگ هیچکس، به گزارش الموندو دیپورتیو، باتوجه به شرایطی که ام باپه در پاری سن ژرمن دارد، احتمال جدایی او در تابستان بسیار زیاد است.

انریکه جایگزین ام باپه را پیدا کرد

باشگاه پاری سن ژرمن از ام باپه خواسته که قراردادش را در تابستان امسال با این تیم تمدید کند و یا این که از تیم جدا گردد. باتوجه به این که ام باپه به صراحت اعلام نموده است که قراردادش را تمدید نمی کند، به نظر می رسد که این تیم را ترک خواهد نمود.

در این شرایط لوئیس انریکه جایگزین ام باپه را در خط حمله تیمش انتخاب نموده است. گونچالو راموس، مهاجم بنفیکا بازیکنی است که انریکه به سبک بازی او علاقه زیادی دارد و از سران پاری سن ژرمن خواسته که او را جذب نمایند.

راموس محصول آموزشگاه بنفیکا است که در سال 2018 به تیم نخست راه پیدا کرد. او در جام جهانی 2022 قطر هم به میدان رفت و عملکرد بسیار خوبی هم از خود نشان داد.

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی راموس را جایگزین کریستیانو رونالدو کرد که این اتفاق نشان می دهد او بازیکن بسیار باکیفیتی است.

راموس فصل قبل با پیراهن بنفیکا پیروز به زدن 27 گل شد. باشگاه بنفیکا رقم فسخ قرارداد این بازیکن را 120 میلیون یورو قرار داده است. البته تیم پرتغالی حاضر است با 80 میلیون یورو این بازیکن را بفروشد.

روزنامه الموندو دیپورتیو در ادامه گزارش خود نوشت که لوئیس انریکه چه با ماندن و چه با جدایی ام باپه خواهان جذب راموس شده است و به نظر می رسد که این بازیکن هم راهی پاری سن ژرمن خواهد شد.

منبع: فرارو

به "انریکه جایگزین ام باپه را پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انریکه جایگزین ام باپه را پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید