ویژگی های منحصربه فرد ساعت 1 میلیون پوندی پپ گواردیولا

به گزارش وبلاگ هیچکس، هنگامیکه پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در حال تماشای مسابقه روز سه شنبه تیمش با رئال مادرید در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بود، ساعت مچی او در سرتاسر دنیا خبرساز شد.

ویژگی های منحصربه فرد ساعت 1 میلیون پوندی پپ گواردیولا

به گزارش وبلاگ هیچکس ، گواردیولا در استادیوم سانتیاگو برنابئو مادرید یک ساعت منحصر به فرد به ارزش 1 میلیون پوند (1.26 میلیون دلار معادل حدودا 80 میلیارد تومان) روی مچ دست خود بسته بود.

به گفته طراح این محصول، این ساعت نفیس به تعدادی محدود فراوری شده و یکی از 50 ساعت ساخته شده تاریخ در نوع خود است.

بر اساس گزارش یورونیوز، به عبارتی، این ساعت سبک ترین ساعت مکانیکی (غیردیجیتالی) دنیا است که تا به حال ساخته شده و وزن آن با احتساب بند دور آن تنها 18.83 گرم است. یعنی اینکه وزن آن با وزن حدود چهار ورق کاغذ A4 برابری می نماید.

شبکه خبری سی ان ان نیز می نویسد که این ساعت مچی در ابتدا برای رافائل نادال، تنیس باز مشهور و قهرمان 22 جایزه گرند اسلم طراحی شده بود تا او بتواند از آن را به راحتی در حین بازی استفاده کند. در نتیجه قطعا می توان گفت که این ساعت با مهندسی بی نظیری طراحی شده تا بتوانند وزن آن را به حداقل برسانند.

قسمت یک تکه پشت این ساعت از کربن ساخته شده که آن را در برابر ضربه و خراش مقاوم می نماید و همچنان باعث شده تا وزن آن به طرز خیره کننده ای پایین آورده گردد.

چهارچوب تیتانیومی این ساعت نیز بوسیله چهار رشته فولادی با قطر باورنکردنی 0.35 میلی متر به قاب آن وصل شده است.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "ویژگی های منحصربه فرد ساعت 1 میلیون پوندی پپ گواردیولا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های منحصربه فرد ساعت 1 میلیون پوندی پپ گواردیولا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید