امروز و فردا، فرصت دوباره برای بعضی جاماندگان ثبت نام خودروی داخلی

به گزارش وبلاگ هیچکس، متقاضیان خودروی داخلی که در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو در روز های 20 تا 23 اسفند سال قبل حساب وکالتی 100 میلیون تومانی به نام سازمان حمایت افتتاح نموده اند، چنانچه از 26 تا 29 اسفند نتوانستند ثبت نام نمایند، امروز و فردا (هفتم و هشتم فروردین) نیز مهلت ثبت نام خواهند داشت.

امروز و فردا، فرصت دوباره برای بعضی جاماندگان ثبت نام خودروی داخلی

به گزارش ایرنا، بعلاوه متقاضیانی که در مهلت یاد شده حساب وکالتی افتتاح نموده اند، اما بانک ها اسامی آن ها را به سامانه یکپارچه ارسال ننموده اند نیز می توانند در روز های یاد شده ثبت نام نمایند.

ملاک ثبت نام در سامانه esalecar.ir در این مرحله، فقط و فقط اعلام اسامی متقاضیانی است که حساب وکالتی 100 میلیون تومانی با سازمان حمایت ایجاد نموده اند از سوی بانک هاست و بنابراین اگر فردی در سامانه با اشکال روبرو می گردد باید علت را از بانک خود سوال کند که چرا اسمش ارسال نشده است.

پس از ثبت نام همه متقاضیان که تا هشتم فروردین به خاتمه می رسد، کار آنالیز اطلاعات متقاضیان (با توجه به شرایط ذکر شده در طرح) شروع و لیست نهایی متقاضیان خودرو های داخلی معین خواهد شد و پس از آن امکان ویرایش برای خریداران فعال می گردد.

برپایه این گزارش، در طرح یکپارچه تخصیص خودرو بیش از 950 هزار متقاضی حساب وکالتی با سازمان حمایت افتتاح نموده اند (که 880 هزار نفر تا 29 اسفند ثبت نام و خودرو خود را انتخاب کردند)، اما عده ای هم بودند که به دلایل مختلف از جمله یکی دانستن طرح فروش ایران خودرو با طرح یکپارچه تخصیص خودرو، حساب وکالتی به نام ایران خودرو را ایجاد نموده بودند که باید به نام سازمان حمایت تغییر می یافت و به همین علت حذف شدند.

با توجه به این مساله، وزارت صمت در آخر بهار مجدد در قالب طرح یکپارچه تخصیص خودرو ثبت نام خواهد گذاشت و افراد حذف شده در این نوبت می توانند کمتر از سه ماه دیگر جهت خرید خودرو ثبت نام نمایند.

منبع: فرارو

به "امروز و فردا، فرصت دوباره برای بعضی جاماندگان ثبت نام خودروی داخلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امروز و فردا، فرصت دوباره برای بعضی جاماندگان ثبت نام خودروی داخلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید