افزایش قابل توجه میزان خودکشی دختران نوجوان آمریکایی در دوران کرونا

به گزارش وبلاگ هیچکس، بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های عفونی آمریکا، در دوران کرونا میزان خودکشی میان دختران نوجوان این کشور افزایش قابل توجهی داشته است.

افزایش قابل توجه میزان خودکشی دختران نوجوان آمریکایی در دوران کرونا

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ هیچکس، به نقل از مدیکال اکسپرس، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) گفت مراجعه به اورژانس در پی اقدام به خودکشی در میان دختران نوجوان آمریکایی طی همه گیری کرونا افزایش یافته است.

بر اساس گزارش اورژانس از اوایل ماه مه سال 2020، تعداد مراجعات مشکوک به خودکشی در بین جوانان 12 تا 17 ساله به ویژه در میان دختران افزایش یافت. بین 26 ژوئیه تا 22 آگوست سال 2020، میانگین مراجعه دختران در این سن 26 درصد بیشتر از مدت مشابه در سال 2019 بود.

از تاریخ 21 فوریه تا 20 مارس 2021، 51 ٪ به طور نگران کننده ای نسبت به مدت مشابه سال 2020 افزایش یافته است. در پسران هم سن، افزایش ویزیت های اورژانس چهار درصد بوده است.

تحقیقات گذشته قبل از همه گیری همچنین نشان داده است که اقدام به خودکشی خود گزارش شده در میان زنان نوجوان به طور مداوم بیشتر از مردان است.

اما یافته های این مطالعه نشان می دهد ناراحتی شدیدتر در زنان جوان نسبت به آنچه در گزارش های قبلی در طی همه گیری معین شده بود، لزوم افزایش توجه و پیشگیری از اقدام به خودکشی را در این جمعیت تقویت می کند.

موانع درمان سلامت روان، افزایش مصرف مواد و اضطراب در مورد بهداشت خانواده و مسائل اقتصادی به عنوان عوامل خطر احتاقتصادی ذکر شده است.

یافته ها با توجه به عوامل دخیل مانند جنس، نژاد، درآمد، گرایش جنسی و هویت جنسیتی تفکیک شده است.

پروژه Trevor، یک سازمان پیشگیری از خودکشی جوانان در ژانویه گفت جوانان مراجعه کننده با همان چالش هایی روبه رو بودند که سایر همسالان خود، اما گزارش شده است که فشار بیشتر ناشی از ارتباط نادرست با والدین، عدم حمایت و از دست دادن دسترسی به فضا های تایید هویت وجود دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "افزایش قابل توجه میزان خودکشی دختران نوجوان آمریکایی در دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قابل توجه میزان خودکشی دختران نوجوان آمریکایی در دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید