77 میلیون یورو برای خرید واگن های مترو در نظر گرفته شده است ، پرداخت سهم 80 درصدی دولت برای خرید اتوبوس

به گزارش وبلاگ هیچکس، رئیس شورایعالی استانها با بیان اینکه در موضوع مترو ما شاهد همکاری های خوب دولت هستیم گفت: 77 میلیون یورو برای خرید واگن ها در نظر گرفته شده است.

77 میلیون یورو برای خرید واگن های مترو در نظر گرفته شده است ، پرداخت سهم 80 درصدی دولت برای خرید اتوبوس

به گزارش وبلاگ هیچکس، پرویز سروری با بیان اینکه رویکرد اصلی دولت همکاری با مدیریت شهری بوده و ما نیز گشایش های خوبی در عملکرد و روینمودهای دولت می بینیم، گفت: بروکراسی حاکم در دولت طولانی و دیر بازده است؛ بگونه ای که در خرید اتوبوس بعد از سالها، دولت سهم 80 درصدی خود را در خرید اتوبوسهای شهری پرداخت نموده و در خریدهای شهری، دولت اعلام آمادگی نموده تا سهم خود را پرداخت کند.

او با بیان اینکه در موضوع مترو ما شاهد همکاری های خوب دولت هستیم، به گونه ای که 77 میلیون یورو برای خرید واگن ها در نظر گرفته شده است، اظهارکرد: مجوزهای اداری صادر شده و دولت همکاری های لازم را در این زمینه داشته؛ اما با این حال معتقدیم روندهای بروکراسی باید اصلاح گردد تا سریعتر کارها پیش برود.

سروری با اشاره به حضور زاکانی در جلسات هیئت دولت گفت: حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت موجب شد تا بتوانیم موضوعات و مسائل شهری در سطح کشور را در دولت مطرح کنیم و همین حضور سبب ایجاد ارتباط های خوب با وزارتخانه ها شده بگونه ای که ارتباط و تعاملات خوبی با همه وزارتخانه ها ایجاد شده است

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه در کلیه موضوعات رویکرد دولت همواره همکاری بوده است، اضافه کرد: به اعتراف همه نمایندگان در کل دوران شورایعالی استانها بیشترین تعاملات را در این دوره بین شوراها، دولت و مجلس شاهد بودیم که نشان می دهد دولت معتقد به شوراها و حضور مردم در عرصه های مدیریتی است. ما در بحث مدیریت شهری روند همکاری خوبی داشتیم و این برخلاف روال های گذشته است چرا که معمولا دولت ها در حال تقابل و مقاومت با مدیریت شهری بودند.

سروری با بیان اینکه امیدواریم سال جاری اولین گام ایجاد مدیریت یکپارچه شهری را برداریم، گفت: امیدواریم سال جاری خروجی خوبی از تعاملات با دولت داشته باشیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "77 میلیون یورو برای خرید واگن های مترو در نظر گرفته شده است ، پرداخت سهم 80 درصدی دولت برای خرید اتوبوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "77 میلیون یورو برای خرید واگن های مترو در نظر گرفته شده است ، پرداخت سهم 80 درصدی دولت برای خرید اتوبوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید