کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است

به گزارش وبلاگ هیچکس، طبق اطلاعات یک روزنامه ژاپنی، کره شمالی قراردادی با روسیه درباره خرید محموله ای از واکسن اسپوتنیک-5 علیه ویروس کرونا منعقد کرده و تجهیزات ویژه تشخیص این عفونت را از چین دریافت کرده است.

کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هیچکس به نقل از خبرگزاری تاس، روزنامه ژاپنی آساهی صبح امروز (سه شنبه) گزارش داد که کره شاقتصادی واکسن اسپوتنیک-5 علیه ویروس کرونا را از روسیه خریداری کرده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ هیچکس بخوانید. (کلیک کنید)

این روزنامه یادآور شده که ارزش این قرارداد و میزان محموله واکسن های روسی مشخص نیست، فقط اشاره شده است که به طور انتخابی تزریق واکسن اسپوتنیک-5 به روی برخی نمایندگان حزب کارگر کره شاقتصادی آغاز شده است. به نوشته این روزنامه ژاپنی، در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در خصوص واکسیناسیون کیم جونگ اون رهبر کره شاقتصادی وجود ندارد.

طبق اطلاعات این نشریه، علاوه بر این، مقامات پیونگ یانگ همچنین تجهیزات ویژه تشخیص بیماری کووید-19، از جمله دماسنج های دقیق را از چین دریافت کرده است. این روزنامه با استناد به منابع اطلاعاتی کره جنوبی و محافل تجارتی چین می نویسد، این دماسنج ها در مرزهای مشترک چین و کره شاقتصادی نصب شده اند تا به تدریج فعالیت اقتصادی بین دو کشور از سر گرفته شود.

بر اساس آمار رسمی، هیچ موردی از عفونت ویروس کرونا در کره شاقتصادی گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره شمالی واکسن کرونای روسی خریداری کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید