رونالدو در یک صورت در یوونتوس خواهد ماند

به گزارش وبلاگ هیچکس، تنها در صورتی که یوونتوس بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد می تواند از حضور کریستیانو رونالدو برای فصل بعد برخوردار باشد.

رونالدو در یک صورت در یوونتوس خواهد ماند

به گزارش وبلاگ هیچکس و به نقل از بی ساکر، حذف یوونتوس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و ناکامی در سری A باعث شده است تا رونالدو نسبت به آینده خود در این تیم مردد باشد.

یوونتوس سه سال پیش 115 میلیون یورو برای انتقال رونالدو هزینه کرد ولی این تیم نتوانست در لیگ قهرمانان به قهرمانی برسد و سال جاری نیز توسط پورتو حذف شد. با این حال یوونتوس به فینال جام حذفی رسیده و باید برای تنها جام خود در این فصل با آتالانتا رقابت کند.

کریستیانو رونالدو با پیشنهاد بازی از منچستریونایتد و رئال مادرید روبرو شده است و در صورتی که یوونتس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان برای فصل بعد را به دست بیاورد، از این تیم خواهد رفت. این مهاجم پرتغالی دوست دارد در لیگ قهرمانان بازی کند و به مدیران باشگاه اعلام نموده است در صورتی که یوونتوس نتواند سهمیه لیگ قهرمانان را برای فصل بعد به دست بیاورد، از این تیم خواهد رفت.

یوونتوس بعد از فزونی برابر ناپولی و جنوا در رقابت های سری A، یک ملاقات حساس برابر آتالانتا در لیگ در پیش دارد که تاثیر زیادی روی عملکرد این فصل تیم ایتالیایی در لیگ دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رونالدو در یک صورت در یوونتوس خواهد ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو در یک صورت در یوونتوس خواهد ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید