واشنگتن: خواستار ادامه مذاکرات تسلیحاتی با روسیه هستیم

به گزارش وبلاگ هیچکس به نقل از تاس، معاون وزیر دفاع آمریکا در امور هسته ای و موشکی از آمادگی واشنگتن برای ادامه گفتگوهای مربوط به تجدید معاهده استراتژیک کاهش تسلیحات (استارت) با روسیه خبر داد.

واشنگتن: خواستار ادامه مذاکرات تسلیحاتی با روسیه هستیم

بر اساس این گزارش، لئونور تامرو گفت که آمریکا انتظار دارد گفتگوها با روسیه در قالب طرح استارت جدید طی سالهای آینده ادامه یابد.

این مقام ارشد نظامی دولت آمریکا تاکید کرد: ما تنها پنج سال فرصت داریم. و پس از آن، این مجلس سنا است که باید برای تایید (ادامه گفتگوها) مجوز صادر کند اگر این زمان بین شش ماه تا یک سال باشد، واقعاً فرصت بسیار کمی برای ما باقی مانده است.

وی همچنین تاکید کرد اگر بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده همه چیز به درستی پیش برود، آمریکا مذاکرات مربوط به کاهش تسلیحات را طی چند سال آینده با روسیه به پیش خواهد برد.

لازم به ذکر است، پیشتر دیمیتری پولیانسکی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل روز چهارشنبه از آمادگی مسکو برای ادامه مذاکرات مربوط به پیمان استارت جدید خبر داده بود.

همچنین در تاریخ سوم فوریه، روسیه و ایالات متحده در مورد تکمیل رویه های داخلی مورد نیاز برای تمدید پیمان استارت یادداشت هایی را رد و بدل کردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "واشنگتن: خواستار ادامه مذاکرات تسلیحاتی با روسیه هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن: خواستار ادامه مذاکرات تسلیحاتی با روسیه هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید