هریس: بسکتبال ایران جای پیشرفت دارد، به بازیکنان آمریکایی توصیه میکنم به ایران بیایند

به گزارش وبلاگ هیچکس، بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال بانوان نارسینای تهران گفت: بازی کردن در ایران خیلی متفاوت است اما از بودن با تیم نارسینا احساس راحتی و خوشحالی دارم.

هریس: بسکتبال ایران جای پیشرفت دارد، به بازیکنان آمریکایی توصیه میکنم به ایران بیایند

به گزارش وبلاگ هیچکس، شوماری هریس، بازیکن بسکتبال آمریکایی اهل لاس وگاس است که در آمریکا و یونان بازی کرده است، اما هنوز نتوانسته به لیگ حرفه ای کشورش راه پیدا کند، چون بازیکنان معمولا ثابت هستند، اما یکی از راه حل های ورود به لیگ حرفه ای برای بسیاری از بازیکنان مستعد و علاقمند مثل او، مسابقه در لیگ کشورهای دیگر است.

به همین دلیل پس از جستجو متوجه ایران و نیاز تیم نارسینا به بازیکنی در پست گارد راس می شود که همین امر آمدنش به ایران شد که با وجود جثه کوچکش خیلی سریع و بافکر عمل کرد و در مسابقه با مهرام به تنهایی 31 امتیاز کسب کرد.

وبلاگ هیچکس نیز با وی بعد از پیروزی مقابل نامی نو اصفهان در هفته هفتم گفت وگو کرد که در پی می آید:

چطور پیشنهاد نارسینا را برای بازی در لیگ برتر بسکتبال ایران پذیرفتید؟

در کشورم به تمریناتم ادامه می دادم و وقتی به من اطلاع دادند در ایران به بازیکن پوینت نیاز دارند، پذیرفتم.

بازی در تیم نارسینا و لیگ ایران چگونه است؟

بازی کردن در ایران خیلی متفاوت است اما از بودن با تیم نارسینا احساس راحتی و خوشحالی دارم.

آمریکا لیگ حرفه ای دارد، چرا بازی در ایران را قبول کردید؟

هنوز فرصت بازی در لیگ حرفه ای را ندارم چون همیشه برخی بازیکنان خاص انتخاب می شوند و بازی کردن در این لیگ خیلی متفاوت است. بسیاری از بازیکنان آمریکایی در خارج از لیگ کشورشان بازی می کنند چون باعث می شود در کارنامه شان راحت تر وارد لیگ حرفه ای آمریکا شوند.

سطح بسکتبال ایران در مقایسه با آمریکا چگونه است؟

مطمئناً جای پیشرفت دارد، اما آنچه پراهمیت است تلاش بازیکنان است. تیم های گروه بهمن و مهرام بازیکنان خوبی دارند و حتی برخی فرصت در تیم ملی را داشته اند و مطمئنا به بازیکنان دیگر آمریکایی توصیه می کنم که به ایران آمده و بازی کنند.

در نیمه اول بازی برابر نامی نو اصفهان نتوانستی عملکرد خوبی داشته باشی اما در نیمه دوم از مهار و کنترل بازیکنان فرار کردی و عملکردت بهتر شد. نظرت چیست؟

هر بازی مطمئناً متفاوت است. به دلیل اتفاقی که برای تیم ما افتاده بود باید تمرکزم را روی مدیریت کردن تیم می گذاشتم و چون دیدم سایر بازیکنان امتیاز کسب می کنند بیشتر تمرکزم را روی مدیریت کردن تیم گذاشتم و سعی کردم در نیمه دوم بیشتر به بازی برگردم.

بازی برابر مهرام دیدنی تر از نامی نو اصفهان بود.

قبول دارم که بازی برابر مهرام قشنگ تری بود، اما هر بازی متفاوت است و در بازی برابر نامی نو اصفهان جابجایی سالن داشتیم که می تواند در عملکرد تیم و نتیجه مسابقه تاثیرگذار باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "هریس: بسکتبال ایران جای پیشرفت دارد، به بازیکنان آمریکایی توصیه میکنم به ایران بیایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هریس: بسکتبال ایران جای پیشرفت دارد، به بازیکنان آمریکایی توصیه میکنم به ایران بیایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید