بسکتبال

کاهش استرس با چند کار ساده روزانه

استرس در این روزها یک مشکل اجتناب ناپذیر در بین همه مردم است که در این مطلب به چند اقدام ساده روزانه اشاره می کنیم که به کاهش استرس یاری می نمایند.

28 بهمن 1401

تثبیت صدرنشینی شهرداری گرگان در لیگ بسکتبال

هفته هشتم رقابت های لیگ برتر بسکتبال مردان ایران عصر امروز (پنج شنبه) 3 آبان 1401، با برگزاری 5 ملاقات پیگری شد که در حساس ترین بازی، تیم شهرداری گرگان پیروز شد مهمان قدرتمند خود کاله مازندران را شکست دهد.

3 آذر 1401

هولوگرام هایی که می توانند لمس شوند!

محققان هولوگرام هایی ابداع نموده اند که می توان آنها را احساس کرد، به اسم مثال یک توپ بسکتبال هولوگرامی ایجاد کردند که قابلیت چرخش و جهش دارد.

5 مهر 1400

هریس: بسکتبال ایران جای پیشرفت دارد، به بازیکنان آمریکایی توصیه میکنم به ایران بیایند

بازیکن آمریکایی تیم بسکتبال بانوان نارسینای تهران گفت: بازی کردن در ایران خیلی متفاوت است اما از بودن با تیم نارسینا احساس راحتی و خوشحالی دارم.

27 دی 1399

آخرین فرصت ایران برای اعلام فهرست تیم ملی بسکتبال معین شد

به گزارش خبرنگاران، طبق اعلام کنفدراسیون بسکتبال آسیا (فیبا آسیا) دیدارهای پنجره دوم رقابت های انتخابی کاپ آسیا در گروه E که ایران هم در آن قرار گرفته است، آبان ماه به میزبانی قطر برگزار می گردد.

2 آذر 1399

اکران پرجایزه ترین مستند سال 98 با حضور معصومه ابتکار

نمایش فیلم جایی برای فرشته ها نیست در سینما فرهنگ و هم زمان با روز دختر شروع شد. اکران آخرین ساخته سام کلانتری شامگاه سه شنبه و هم زمان با روز دختر در سینما فرهنگ با حضور معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور افتتاح شد. جایی برای فرشته ها...

1 شهریور 1399