مشوق های خاص سریلانکا برای جذب گردشگران ایرانی

به گزارش وبلاگ هیچکس، گردشگران ایرانی بیشتر علاقه مند هستند از اماکن تاریخی و فرهنگی سریلانکا بازدید نمایند لذا ما پکیج هایی داریم که مخصوص ایرانی هایی است که علاقمند هستند به این منطقه ها سفر نمایند.

مشوق های خاص سریلانکا برای جذب گردشگران ایرانی

وبلاگ هیچکس :سفیر سریلانکا در ایران از تنوع پکیج های توریستی این کشور برای اقشار مختلف توریستان اطلاع داد و گفت :توریستان ایرانی بیشتری علاقه مند هستند از اماکن تاریخی و فرهنگی سریلانکا بازدید نمایند لذا ما پکیج هایی داریم که مخصوص ایرانی هایی است که علاقه مند هستند به این منطقه ها سفر نمایند.

پیشوایان آپونسو در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی توریستی پارس در گفت وگو با خبرنگار توریسم با بیان اینکه سریلانکا یک کشور توریستی است ودر سال 2023 قریب 2 میلیون توریست داشته است گفت: این کشور پکیج های متنوعی به توریستان ارائه می دهد.

سفیر سریلانکا در ایران ادامه داد: کشور ما سه مدل پیکج توریستی برای افراد پولدار، میانه و دارای سطح عایدی پایین ارائه می نماید تا همه افراد با هر سطحی بتوانند از این کشور بازدید نمایند.

وی بعلاوه از اعطای مجوز دولت سریلانکا به هواپیمایی ماهان برای پرواز مستقیم از ایران به این کشور اطلاع داد و گفت: این مجوز قریب دو الی سه ماه پیش صادر شده اما هنوز پروازها شروع نشده است و انتظار می رود رسانه ها این خبر را منعکس نمایند تا حتماً این مهم انجام گردد.

وی اضافه کرد: دولت سریلانکا نه تنها به هواپیمایی ماهان اجازه پرواز داد بلکه به عنوان یک آفر پیشنهادی مالی، تمام هزینه های فرودگاهی برای این هواپیمایی جهت پرواز از ایران به این کشور را صفر کرد تا توریستان ایرانی بتوانند بدون هیچ هزینه فرودگاهی به کشور ما سفر نمایند و قطعاً این مسئله بر روی قیمت بلیت ها تأثیرگذار است.

آپونسو یادآور شد: با وجودی که سریلانکا کشور مسلمانی نیست ولی به همه مذاهب احترام می گذارد. در این کشور پیروان مذاهب بودایی، مسیحی و مسلمان داریم لذا وقتی مسلمانان به سریلانکا سفر می نمایند، غذای حلال در همه جای این کشور وجود دارد و این مسئله حتماً در پکیج های توریستی که ارائه می گردد، مدنظر قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه ایران و سریلانکا لغو ویزا هستند و خیلی راحت می توان از ایران به این کشور یا بر عکس سفر کرد، گفت: این دو کشور آنقدر روابط خوبی دارند که به راحتی مردم سریلانکا می توانند به ایران سفر نمایند. وی در عین حال با ذکر این نکته که ویزا سریلانکا برای توریستان فقط توریستی است، گفت: توریستان ایرانی اعم از مردم شیراز، تهران، تبریز، مشهد و… استقبال خوبی از جاذبه های توریستی سریلانکا دارند و به این کشور سفر می نمایند.

آپونسو در انتها در مورد نمایشگاه توریستی پارس که در شیراز در حال برگزاری است، گفت: این نمایشگاه در سطح بین المللی برگزار شده است و نسبت به آن نظر مثبتی دارم.

لازم به ذکر است سیزدهمین نمایشگاه بین المللی توریستی پارس طی روزهای 13 تا 16 دی ماه جاری در شیراز در حال برگزاری است.

منبع: توریسم آنلاین

به "مشوق های خاص سریلانکا برای جذب گردشگران ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوق های خاص سریلانکا برای جذب گردشگران ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید