مرد گازوئیل خوار ؛ او یک ونیم تن گازوئیل نوشید

به گزارش وبلاگ هیچکس، سال 2011 خبری در رسانه های چینی منتشر شد که خیلی ها را متعجب کرد. خبر از این قرار بود که چن جیجون به جز آب و بقیه آشامیدنی های معمولی، گازوئیل هم می نوشد!

مرد گازوئیل خوار ؛ او یک ونیم تن گازوئیل نوشید

به گزارش وبلاگ هیچکس، درحقیقت جیجون به خاطر همین عادت عجیب و غریبش معروف شده. او سال های زیادی است که هر روز کمی گازوئیل می نوشد؛ به همین علت بین مردم منطقه شویی جیانگ چین به مرد گازوئیلی مشهور شده است.

جیجون پیرمرد 71 ساله چینی در کلبه کاهگلی اش روی یکی از تپه های شهرشویی جیانگ زندگی می نماید. محلی های منطقه می گویند که شغل اصلی این پیرمرد سنگ تراشی است اما برخی وقت ها بامبو هم می بافد. مدتی است که این پیرمرد چینی به خاطر اینکه هر روز گازوئیل می نوشد، به عنوان یک انسان شگفت انگیز بین مردم مشهور شده.

طبق تقریبی که خود جیجون زده، او در ماه سه تا سه و نیم لیتر گازوئیل مصرف می نماید و نکته قابل توجه درباره او این است که ادعا می نماید دردهای او با نوشیدن گازوئیل آرام می شوند. طبق محاسبه روزنامه های چینی از آن موقع تا به امروز جیجون حدود یک و نیم تن گازوئیل نوشیده است.

چن جیجون ادعا می کند وقتی گازوئیل می نوشد،دردهایش تسکین پیدا می کند، او در ماه سه لیتر گازوئیل می نوشد

اولین تجربه گازوئیل خوری

در یکی از روزهای سال 1969 چن جیجون دچار سرفه های شدیدی شد اما این تازه شروع بیماری او بود؛ چراکه چند روز بعد درد شدیدی هم در ناحیه سینه اش احساس کرد. جیجون برای درمان دردهایش، داروهای مختلفی را امتحان کرد تا شاید کمی بهبود پیدا کند اما هیچ کدام از داروها اثر نداشتند.

تا اینکه چند نفر از قدیمی های روستا به او گفتند که شاید سل گرفته باشد و بهتر است برای درمان گازوئیل بخورد! جیجون هم معطل نکرد و به این تجویز عجیب آنها به سرعت عمل کرد. اما اولین تجربه گازوئیل خوری برای جیجون چندان هم خوشایند نبود؛ چون حالش به شدت بد شد و او مجبور شد چند ساعتی بخوابد تا شاید کمی بهتر گردد.

اما نکته عجیب اینجا بود که وقتی از خواب بیدار شد، احساس کرد درد سینه اش کمتر شده و شرایط بهتری دارد. به این ترتیب به نوشیدن گازوئیل ادامه داد. کم کم این کار عجیب جیجون بین مردم منطقه دهان به دهان پیچید تا اینکه خبر آن به گوش گروهی از پزشکاّن چینی هم رسید.

با انتشار این خبر گروهی از پزشکان چینی تصمیم گرفتند مرد گازوئیلی را تحت آزمایشات مختلف قرار بدهند و سلامتی او را آنالیز نمایند. اما در کمال تعجب متوجه شدند که جیجون در سلامت کامل به سر می برد. آقای فینگ فو یکی از استادان دانشگاه چانگ پینگ درباره عادت عجیب جیجون می گوید: بدن مرد گازوئیلی نسبت به گازوئیل حساسیت خود را از دست داده و با نوشیدن گازوئیل جز نفخ شکم، مشکل دیگری در سیستم بدنی او ایجاد نمی گردد.

نکته جالب اینجاست که به نظر این گروه، اگر افراد دیگر این کار شگفت انگیز جیجون را تکرار نمایند خیلی زود جانشان را از دست می دهند. جیجون برای به دست آوردن گازوئیل در این سال ها سختی های زیادی هم کشیده؛ مثلا از سال 2001 که روستای محل زندگی جیجون برق کشی شده، دیگر پیدا کردن گازوئیل کار ساده ای نیست و او هر بار مسیر زیادی را طی می نماید تا کمی گازوئیل بخرد و در خانه اش برای روزهای بعدی انبار کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مرد گازوئیل خوار ؛ او یک ونیم تن گازوئیل نوشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرد گازوئیل خوار ؛ او یک ونیم تن گازوئیل نوشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید