آشنایی با چند مکمل ضدپیری موثر

به گزارش وبلاگ هیچکس، اگر شما درباره اینکه چه ویتامین هایی، شما را جوان تر نشان می دهند، یا چه مکمل هایی از چروک شدن پوست پیشگیری می نمایند و چه ویتامین هایی برای جلوگیری از پیری پوست بهتر هستند، حیرت زده هستید، نیازی نیست که بیشتر از این جلو بروید.کافی است با ما همراه باشید.

آشنایی با چند مکمل ضدپیری موثر

مکمل و ویتامین های ضد پیری

خیلی خوب بودن یک قرص بهبود پوست معمولا عجیب به نظر می رسد. تعداد کمی از مواد مغذی آزمایش شده توانایی خود را برای جلوگیری از علائم پیری مانند چین و چروک، لکه های قهوه ای و بی رنگ شدن پوست نشان داده اند.

پاتریشیا فارریس، دبیر کل دانشکده پوست در دانشگاه Tulane می گوید: محققان تنها افرادی نیستند که به کپسول ها توجه می نمایند. این کپسول ها در حال افزایش محبوبیت در بین مصرف نمایندگان و پزشکان نیز هستند

شما می توانید 5 مکمل زیر را به فرایند محافظت از پوست خود اضافه کنید. فقط اطمینان حاصل نمایید که قبل از هر کاری با پزشک خود مشورت می کنید:

عصاره Polypodium Leucotomos
محافظت در برابر آسیب خورشید، تغییر رنگ و افتادگی پوست

در یک مجله مطالعات فتوشیمی و فوتوبیولوژی، این عصاره که از یک سرخس آمریکایی مرکزی می آید - به حفظ فیبروبلاست های پوست انسان که کلاژن را برای یاری به مبارزه با چین و چروک و افتادگی پوست به کار می برد، یاری می نماید.

در تحقیقات اخیر که در مجله بین المللی پوست منتشر شده است، گری گلدنبرگ، MD، استادیار بالینی استادیار پوست در دانشکده پزشکی ایکان در کوه سینا شرح داد این عصاره مانع از آسیب های خورشید برای سوزش پوست می گردد.

امید است که این ماده به نوبه خود خطر ابتلا به سرطان پوست را کاهش دهد.فریس می گوید: این قرص حتی می تواند رنگ پوست را نیز حفظ کند.

دوز توصیه شده
500 میلی گرم قبل از قرار گرفتن در معرض آفتاب
ویتامین سی
محافظت در برابر چین و چروک و کدری

گلدنبرگ که به طور مرتب مکمل ها را به بیمارانش توصیه می نماید، می گوید: مطالعات بالینی نشان داده است ویتامین سی خوراکی و موضعی باعث کاهش استرس اکسیداتیو در سلول ها می گردد که به سلول ها یاری می نماید تا به طور طبیعی رشد نمایند.

این ماده به فراوری دوباره سلول ها یاری می نماید، پوست سالم تری ایجاد میکند، مانع از تشکیل چین و چروک روی صورت و روشن تر شدن پوست می گردد.

دوز توصیه شده
100 میلی گرم در روز
ویتامین E
محافظت در مقابل آسیب پوستی محیطی و کدری پوست

گلدنبرگ می گوید:تحقیقات نشان می دهد ویتامین E دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی است. هر دو عامل در بازسازی پوست و جابجایی سلول ها مهم هستند؛ فرایندی که سلول های پوست مرده آن را خنثی نموده و سلول های سالم تر جای آن ها را می گیرند.

گلدنبرگ می گوید این ویتامین بعلاوه پوست را از آسیب های پوستی پرتوهای UV و محیطی محافظت می نماید.

دوز توصیه شده
200 IU در روز
گلوکوزامین
محافظت در برابر خطوط نازک و خشکی پوست

اگر چه مطالعات زیادی در خصوص اسید آمینه به عنوان یک عنصر موضعی اجرا شده است، یک مطالعه منتشر شده در مجله درمان پوستی، کاهش 34٪ در چین و چروک های مرئی و خطوط ظریف در افرادی که این ماده را مصرف نموده اند گزارش نموده است.

آنالیز گلوکزامین در مجله زیبایی پوستی نشان می دهد که این ماده می تواند به عنوان مکمل باعث بهبود زخم، بهبود هیدراتاسیون پوست و کاهش چین و چروک پوست گردد. چطور؟ فریس می گوید: گلوکوزامین مانند بلوک های سازنده اسید هیالورونیک پوست است.

دوز توصیه شده
1500 میلی گرم در روز
کوآنزیم Q10
محافظت در برابر چروک ها

کوآنزیم Q10 مانند ویتامین C و E یک ماده مغذی است که می تواند به سلامت و ظاهر پوست شما یاری کند.

گلدنبرگ می گوید: مانند دیگر آنتی اکسیدان ها، این کوآنزیم به سلول ها یاری می نماید و آسیب سلولی را کاهش می دهد

بعلاوه نشان داده شده است که این ماده به عنوان یک تقویت نماینده جوانی موثر است: در یک آزمایش در ژاپن، بزرگسالانی که کوآنزیم خوراکی Q10 مصرف کردند، پس از دو هفته کاهش حجم و سطح و عمق چین و چروک را مشاهده کردند.

دوز توصیه شده
200 میلی گرم در روز

منبع: سایت مجله سلامت

منبع: راسخون

به "آشنایی با چند مکمل ضدپیری موثر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با چند مکمل ضدپیری موثر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید