مجاز بودن شهروندان تهرانی برای مراجعه به همه مراکز معاینه فنی

به گزارش وبلاگ هیچکس، مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: دریافت معاینه فنی خودرو به وسیله تهرانی ها در دیگر شهر ها از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری می نماید و این معاینه فنی دارای اعتبار است.

مجاز بودن شهروندان تهرانی برای مراجعه به همه مراکز معاینه فنی

مدیریت اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: شهروندان تهرانی می توانند از همه مراکز معاینه فنی سراسر کشور استفاده نمایند.

به گزارش باشگاه وبلاگ هیچکس؛ مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: همه مراکز معاینه فنی سراسر کشور به سامانه سیمفا متصل هستند و کیفیت ارائه خدمات در تمامی این مراکز تفاوتی ندارد بنا براین شهروندان می توانند برای جلوگیری از تشکیل صف در مراکز معاینه فنی شهر تهران از همه مراکز استفاده نمایند. ­مجاز بودن شهروندان تهرانی برای مراجعه به همه مراکز معاینه فنی

سعید قصیر اضافه نمود: به طور قطع مراکز اطراف شهر تهران می توانند خدماتی با همان کیفیت مراکز معاینه فنی مرکز ارائه نمایند.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: دریافت معاینه فنی خودرو به وسیله تهرانی ها در دیگر شهر ها از اتلاف وقت شهروندان جلوگیری می نماید و این معاینه فنی دارای اعتبار است.

سعید قصیر اضافه نمود: افرادی که خودروی آن ها معاینه فنی ندارد، روزانه 50 هزار تومان جریمه خواهند شد و اگر تا روز بعد معاینه فنی دریافت ننمایند برای روز نو هم جریمه می شوند.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: مرحله دوم طرح ترافیکی کاهش آلودگی هوای شهر تهران با هدف اعمال ممنوعیت یا اقدامات بازدارنده برای تردد خودرو های فرسوده و به تبع آن کاهش ترافیک و آلودگی هوا، اجرا شده است.

سعید قیصر اضافه نمود: این طرح قرار بود در 9 کلانشهر اجرا گردد و درحال حاضر در تهران اجرایی شده و زیرساخت های لازم برای اجرای آن در هشت کلان شهر دیگر مهیا شده است.

مدیر اجرایی معاینه فنی خودرو های سبک گفت: سامانه سیمفا به سامانه پلیس متصل است و به طور کامل داشتن معاینه فنی خودرو ها را دوربین ها کنترل می نمایند و اگر خودرویی معاینه فنی نداشته باشد، اعمال قانون خواهد شد.

منبع: عصر ایران

به "مجاز بودن شهروندان تهرانی برای مراجعه به همه مراکز معاینه فنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجاز بودن شهروندان تهرانی برای مراجعه به همه مراکز معاینه فنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید