غذاهایی نفرت انگیز که حتی فکرش را هم نمی کنید وجود داشته باشند

به گزارش وبلاگ هیچکس، آیا تا به حال درباره عجیب ترین غذاهای دنیا چیزی شنیده بودید؟ این غذاها برای مردم محلی کاملا عادی و خوشمزه هستند، اما بقیه آن را یک غذای عجیب و غریب می دانند.

غذاهایی نفرت انگیز که حتی فکرش را هم نمی کنید وجود داشته باشند

آیا حاضر هستید قهوه ای بخورید که از مدفوع حیوان درست شده باشد؟ حاضر هستید یک کبوتر کامل را خورده یا منقار پرنده ای را بخورید؟ بعضی از گران ترین و عجیب ترین غذاها در دنیا اغلب نفرت انگیزترین غذاهایی هستند که می توانید تصور کنید. در ادامه با وبلاگ هیچکس همراه باشید.

نفرت انگیزترین غذاها

قهوه مدفوع فیل

اغلب آن را عاج سوخته می نامند اما این قهوه بیشتر به خاطر ترکیب اصلی اش یعنی مدفوع فیل شناخته شده است.

شاید فکر کنید که می خواهیم با شما شوخی کنیم ولی این قهوه کاملا واقعی بوده و گران ترین قهوه، جاوا است که می توانید بنوشید. در جنگل گُلدن تری اَنجل در تایلند، دستان سخت کوش کارگران، مدفوع را از محل ایمن گاه فیل ها جدا می کند. علتش آن است که فیل ها از دانه های قهوه تغذیه می نمایند که با دقت انتخاب، شسته و خشک شده است. این فیل ها میوه، برنج و آب را هم همراه این دانه ها می خورند. سپس این دانه ها به صورت مدفوع از بدن آن ها تخلیه می گردد. سیستم گوارش این فیل ها پروتئین های دانه هایی را که فراوری می نمایند تخریب می کند و گفته می گردد که مزه ای خوشمزه داشته و دیرپز است. هر فنجان از این قهوه 50 دلار است. تا به حال تنها 100 کیلو از این قهو ه نادر ساخته و فراوری شده است.

پرندگان کبابی

توکا یکی از گران ترین خوراک های مشهور فرانسه بوده، هر چند که مصرف آن غیرقانونی است. توکا شباهت زیادی به پرستو دارد. پیش از پختن، این پرندگان حسابی در الکل خوابانده می شوند. بعد از این ، کبوتر کباب شده و کل آن خورده می گردد، حتی تمام استخوان هایش.

غده های داخلی

خوش گوشت ها خوراکی نسبتا گول زننده اند، چرا که اسمشان با ماهیت واقعی آن ها فرق دارد. خوش گوشت ها در واقع به غده تیموس و پانکراس هر گوسفند جوان گفته می گردد. از این خوراک در غذاهای جالبی استفاده می گردد. خوش گوشت ها اغلب یا سرخ شده و یا در ماهی تابه تفت داده می گردد اما می توان آن ها را به شیوه های مختلف دیگری هم پخت. اگر بتوانید ترکیبات خام خوش گوشت ها را تهیه کنید چندان مقرون به صرفه نیستند، اما برای سرو آن ها در رستوران باید پول زیادی پرداخت کنید.

سوپ خون

در ویتنام، این سوپ به تیئت کان یا پودینگ خون معروف است که به سوپ خون ترجمه شده و همین عنوان نشان می دهد که حاوی چیست. در این سوپ، خون تازه اردک را با سس ماهی مخلوک می نمایند. بادام زمینی و گوشت جاهای مختلف بدن این حیوان هم به آن افزوده شده و در ظرفی که حاوی خون این حیوان است سرو می گردد.

پیشنهاد مطالعه: برای مطالعه بیشتر مطالب دانستنی مطلب جرم کتری خود را با این ترفند نابود کنید! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "غذاهایی نفرت انگیز که حتی فکرش را هم نمی کنید وجود داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غذاهایی نفرت انگیز که حتی فکرش را هم نمی کنید وجود داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید