علیرضا دبیر جلسه انضباطی کشتی گیر جنجالی را ترک کرد

به گزارش وبلاگ هیچکس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون کشتی برای رسیدگی به موضوع دیسکالیفه شدن سجاد غلامی برگزار گردید.

علیرضا دبیر جلسه انضباطی کشتی گیر جنجالی را ترک کرد

این جلسه با حضور علیرضا دبیر رئیس، ابراهیم مهربان دبیر و سایر مسئولان فدراسیون، اعضای کمیته انضباطی و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، محسن کاوه مدیر تیم های ملی کشتی آزاد، سجاد غلامی ملی پوش وزن 86 کیلوگرم در این مسابقات، امید قاسمی پزشکیار و هادی عباسی مطلق مسئول تدارکات تیم اعزامی برگزار گردید.

دبیر رئیس فدراسیون کشتی با تشکر از کمیته انضباطی به علت دعوت از تمامی طرفین این اتفاق گفت: اولین چیزی که از شما می خواهم این است که در تصمیمات خود خدا را درنظر بگیرید و مقصر یا مقصران را معرفی کنید.

وی ادامه داد: بعنوان رئیس فدراسیون کشتی نمی خواهم در تصمیمات این جلسه دخالتی داشته باشم تا حرف و حدیثی باقی نماند، اما این حق مردم است و باید بدانند که مقصر یا مقصران بی تدبیری و اشتباه اجرا شده و در نهایت گرفتن قهرمانی از تیم ایران چه کسانی بوده اند. تمامی جوانب ماجرا را آنالیز و پس از آن تصمیم گیری کنید تا حقی از کسی یا کسانی ضایع نگردد.

پس از آن رئیس فدراسیون کشتی جلسه را ترک کرد.

فاطمه زرین ماه رئیس کمیته انضباطی در خصوص تصمیم گرفته شده در این جلسه گفت: صحبت های تمامی کسانی که به این جلسه دعوت شده بودند استماع شد، بعلاوه با توجه به عدم حضور پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و علی روحی سرپرست تیم ملی کشتی آزاد امید، در ایران، صحبت های ایشان نیز به صورت تلفنی شنیده شد و آنالیز های لازم صورت گرفت.

وی ادامه داد: فیلم لحظه سِرم زدن به آقای غلامی به وسیله یکی از اعضای اتحادیه قرار بود برای رئیس فدراسیون کشتی ارسال شد که باید آن فیلم هم به وسیله کمیته انضباطی آنالیز گردد.

زرین ماه توضیح داد: رأی کمیته انضباطی با توجه به احتیاج به تماشا فیلم مربوطه، گزارش فدراسیون پزشکی ورزشی و حضور نماینده این فدراسیون در جلسه و بعلاوه لزوم استعلام از اتحادیه جهانی کشتی و مشاهده گزارش نماینده حراست ورزش و جوانان صادر نشد و مقرر شد گزارشات مورد احتیاج تا 10 روز کاری آینده، اخذ و پس از آن، این جلسه مجددا با حضور تمامی نفرات دعوت شده به همراه غایبین در این جلسه برگزار گردد.

منبع: فرارو

به "علیرضا دبیر جلسه انضباطی کشتی گیر جنجالی را ترک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا دبیر جلسه انضباطی کشتی گیر جنجالی را ترک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید