طرز تهیه بروسکتا پنیری ؛ یک میان وعده خلاقانه و ساده با سس پستو

به گزارش وبلاگ هیچکس، بروسکتا نوعی پیش غذای کلاسیک ایتالیایی است که از نان برشته شده آغشته به کره یا روغن زیتون و سبزیجات و سس های مختلفی تشکیل می گردد که روی نان قرار می گیرند. سبزیجات و سسی که روی نان بروسکتا قرار می گیرند می توانند بسته به میل و سلیقه شما متفاوت باشند و اینبار می خواهیم طرز تهیه این غذا با سس هلندی پستو را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه بروسکتا پنیری ؛ یک میان وعده خلاقانه و ساده با سس پستو

اما ما می خواهیم با استفاده از سس پستو یک ترکیب بسیار هوس بر انگیز برای درست کردن بروسکتا معرفی کنیم. سس پستو نوعی سس سنتی هلندیسرشار از ریحان، سیر، گردو و فلفل دلمه ای است. کباب کردن فلفل دلمه ای با پوست، سپس گرفتن پوست آن و برش دادنش عطر و بافت خوبی به سس پستو و بروسکتای فلفل دلمه ای می دهد.

با اضافه کردن کمی از پنیر پنج ستاره آمل و فلفل قرمز پرک به بروسکتا ، پیش غذای خاص و مجذوب کننده شما آماده است. نباید فراموش کنید که بروسکتا باید کاملا تازه سرو گردد تا بتوان لذت نان ترد آن را قبل از شل شدن نان تست بر اثر موادی که روی آن قرار می گیرند زیر دندان احساس کرد. پنیر پنج ستاره آمل کلاسیک با طعمی خاص و منحصر به فرد بروسکتای پنیری بی نظیری برای شما می سازد.

در این مطلب روش تهیه بروسکتای فلفل دلمه ای را آموزش می دهیم اما پیشنهاد ما این است که انواع شناخته شده تر بروسکتا مثل گوجه فرنگی و ریحان و پنیر را هم حتما امتحان کنید.

مواد لازم برای تهیه بروسکتا با پنیر پنج ستاره آمل

  • سس چیلی سبز یک چهارم قاشق غذاخوری
  • فلفل دلمه ای قرمز یک عدد میانه
  • پنیر پنج ستاره آمل کم چرب خرید آنلاین سه چهارم فنجان (رنده یا ریز خرد شده)
  • فلفل قرمز پرک یا پاپریکا به اندازه لازم
  • باگت فرانسوی دو عدد
  • کره دویچه مارکن کاله به اندازه لازم

مواد لازم برای تهیه سس پستو

  • ریحان یک چهارم فنجان خرد شده
  • اسفناج نصف فنجان خرد شده
  • گردو یک چهارم فنجان خرد شده
  • پنیر پستو قرمز و سبز کاله خرید آنلاین یک چهارم فنجان خرد شده
  • شیر پر چرب کاله خرید آنلاین یک چهارم فنجان
  • سیر یک قاشق غذاخوری (ریز خرد شده)

طرز تهیه بروسکتا پنیری با پنیر پنج ستاره آمل

مرحله اول

برای تهیه بروسکتا پنیری خوشمزه با پنیر پنج ستاره آمل و سس پستو بهتر است ابتدا نان این غذای ایتالیایی را آماده کنید. پس برای آغاز نان باگت فرانسوی را از عرض به تکه های مساوی و میانه تقسیم کنید. این میان وعده خوشمزه را بخاطر ظاهرش می توانید نوعی مینی پیتزا هم به حساب بیاورید.

مرحله دوم

پس از برش دادن نان روی هر برش نان کره دویچه مارکن بمالید و 10 تا 12 دقیقه تکه های نان را داخل فر با دمای 200 درجه سانتی گراد قرار دهید تا جایی که خوب ترد و برشته شوند؛ البته به جای فر از تستر هم می توانید یاری بگیرید! سپس نان ها را کنار بگذارید. روی فلفل دلمه ای را روغن بمالید و به یاری یک چنگال آن را روی اجاق کباب کنید تا پوست آن از هر طرف سیاه گردد. فلفل را بشویید و پوست آن را بگیرید. سپس آن را نگینی خرد کنید.

مرحله سوم

برای تهیه سس پستو در یک ماهیتابه گود اندازهی آب بجوشانید و ترکیب اسفناج و ریحان را اضافه کنید، هم بزنید و روی حرارت میانه به مدت دو دقیقه بپزید. سپس آب کشی نموده و روی آن یک دور آب سرد بگردانید. تمام مواد اولیه سس را داخل میکسر بریزید و مخلوط کنید تا خوب نرم شوند. سس پستو آماده است.

مرحله چهارم

حالا در یک کاسه گود سس پستو و فلفل دلمه ای خرد شده را مخلوط کنید و هم بزنید. از ترکیب به دست آمده اندازهی روی هر تکه نان بریزید. روی آن را با تکه هایی از پنیر پنج ستاره آمل کم چرب و فلفل پرک را اضافه کنید و از بروسکتای پنیری خود لذت ببرید. نوش جان!

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه بروسکتا پنیری ؛ یک میان وعده خلاقانه و ساده با سس پستو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه بروسکتا پنیری ؛ یک میان وعده خلاقانه و ساده با سس پستو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید