شناخت جاذبه های ایران نقش مهمی در معرفی آن ها دارد

به گزارش وبلاگ هیچکس، رئیس جمهور در ملاقات دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، این صنعت را حائز اهمیت دانست و گفت: شناخت هر چه بیشتر سازمان جهانی گردشگری از ایران و ظرفیت های فرهنگی، تمدنی و جاذبه های گردشگردی آن در معرفی این ظرفیت ها به کشورهای مختلف نقش مهمی ایفا خواهد نمود.

شناخت جاذبه های ایران نقش مهمی در معرفی آن ها دارد

به گزارش وبلاگ هیچکس، زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان دنیای گردشگری، در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته با سید ابراهیم رئیسی ملاقات و گفت و گو کرد.

رئیس جمهور در این ملاقات ضمن ابراز رضایت از تعامل و همکاری های خوب سازمان دنیای گردشگری با وزارت گردشگری و میراث فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ارتباط با سازمان های بین المللی مرتبط با صنعت گردشگری را حائز اهمیت دانست و ضمن تشویق دبیرکل سازمان دنیای گردشگری به بازدید از جاذبه های گردشگری ایران اضافه کرد: شناخت هر چه بیشتر سازمان دنیای گردشگری از ایران و ظرفیت های فرهنگی، تمدنی و جاذبه های گردشگردی آن در معرفی این ظرفیت ها به کشورهای مختلف نقش مهمی ایفا خواهد نمود.

رئیسی بعلاوه با اشاره به پروژه ایران هراسی بعضی کشورهای غربی، رویکردهای استعماری را از اهداف پشت پرده چنین اقداماتی دانست و بر ضرورت مقابله با آن تاکید نمود.

زوراب پولولیکاشویلی دبیرکل سازمان دنیای گردشگری نیز در این ملاقات، حضور رئیس جمهور در اجلاس بین المللی گردشگری را اقدامی کم سابقه و نشان دهنده اهمیت و اهتمام دولت جمهوری اسلامی ایران به موضوع گردشگری توصیف کرد و گفت: این حضور پیامی بسیار مثبت برای فعالان صنعت گردشگری در ایران و منطقه خواهد داشت.

دبیرکل سازمان دنیای گردشگری با انتقاد از تبلیغات منفی بعضی رسانه های غربی علیه جمهوری اسلامی ایران، معرفی فرهنگ و تمدن غنی ملت ایران و بعلاوه جاذبه های تاریخی و گردشگری کشورمان را از جمله اهداف سفرش به ایران دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران ظرفیت های بسیار خوبی در بخش گردشگردی به ویژه گردشگری سلامت دارد و اقدام دولت این کشور در لغو ویزا با ده ها کشور دنیا گامی بسیار مهم در توسعه گردشگری ایران است.

منبع: دنیای سفر

به "شناخت جاذبه های ایران نقش مهمی در معرفی آن ها دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناخت جاذبه های ایران نقش مهمی در معرفی آن ها دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید