شادی خاص بازیکنان استقلال با رونمایی از سیکس پک عارف!

به گزارش وبلاگ هیچکس، یک ملاقات سخت و حساس در اراک؛ این چیزی است که استقلالی ها از هفته ها قبل نیز از آن خبر داشتند. آلومینیوم تیمی بود که در 10 ملاقات گذشته شکستی را متحمل شده بود و شاگردان ساپینتو برای فتح اراک، باید چند برابر بیشتر از همواره، در زمین مسابقه انرژی می گذاشتند.

شادی خاص بازیکنان استقلال با رونمایی از سیکس پک عارف!

بازی میان استقلال و آلومینیوم یکی از سریعترین و پر موقعیت ترین ملاقات های چند هفته اخیر لیگ برتر بود، جایی که دو تیم با حملات پردامنه و شوت های محکم از راه دور، دروازه یکدیگر را تهدید می کردند. نیمه اول این مسابقه لیاقت به ثمر رسیدن بیش از یک گل را داشت. استقلال در چند صحنه دروازه پورحمیدی را تهدید کرد، ولی گلر جوان به مانند همواره آماده و سرحال بود و مقابل موقعیت های تیم سابقش را گرفت که البته در یک مورد نیز تیر دروازه به یاری او آمد.

در سمت مقابل نیز حسینی روز خوبی داشت و چند سیو خوب نیز از خود به جا گذاشت که مهمترین آن برابر ضربه مهلک هانسل زاپاتا بود که کاپیتان استقلال با واکنشی به موقع، این ضربه را راهی کرنر کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت.

اما در نیمه دوم بالاخره قفل دروازه ها باز شد. جایی که مهدی قایدی با عبور از میان مدافعان میزبان، دروازه را باز کرد و شادی را به اردوی تیمش آورد. ساپینتو به خوبی می دانست که اندوخته به دست آمده را نباید به راحتی از دست دهد. تعویض های او که اکثراً جنبه تا دفاعی داشت، نشانه ای برای این موضوع بود.

تغییراتی که سرمربی پرتغالی در زمین انجام داد، به خوبی راه حملات تیم خوب مهدی رحمتی را بست و استقلالی ها اجازه خودنمایی به میزبان را ندادند که البته در یکی دو مورد، آن ها به روی دروازه حسینی خطرناک ظاهر شدند.

به هر شکل استقلال توانست کاری را انجام دهد که دیگر مدعیان عنوان قهرمانی از عهده انجام آن برنیامده بودند؛ پیروزی بر آلومینیوم که 10 بازی را بدون شکست پشت سر گذاشته بود، کار آسانی نبود. به خصوص اینکه این ملاقات در اراک و در مقابل دیدگان تماشاگران حامی آلومینیوم برگزار گشت.

آبی ها که به خوبی ارزش پیروزی برابر تیم مهدی رحمتی را می دانستند، در سرانجام بازی به سمت تماشاگران خودی رفته و جشن و شادی بعد از کسب سه امتیاز شیرین را برگزار کردند. جایی که آن ها هماهنگ با تماشاگران استقلالی حاضر در ورزشگاه تشویق ایسلندی را به اجرا گذاشتند و این پیروزی مهم و حساس را جشن گرفتند.

استقلالی ها که هفته پرحاشیه را پشت سر گذاشته بودند، بی توجه به مسائل مدیریتی، پای به زمین مسابقه گذاشته و طلسم ناکامی در اراک را پس از سه فصل شکستند تا طرفداران بیش از پیش به قهرمانی امیدوار شوند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "شادی خاص بازیکنان استقلال با رونمایی از سیکس پک عارف!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شادی خاص بازیکنان استقلال با رونمایی از سیکس پک عارف!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید