سجادی: کسب موفقیت در عرصه های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت ها است

به گزارش وبلاگ هیچکس، در ملاقات سرزده وزیر ورزش و جوانان از تمرین تیم والیبال شهرداری ورامین، حمایت از ورزشکاران و ایجاد زیرساخت مناسب برای توسعه ورزش قهرمانی با هدف افتخارآفرینی در میادین بزرگ بین المللی مورد تاکید نهاده شد.

سجادی: کسب موفقیت در عرصه های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت ها است

به گزارش وبلاگ هیچکس و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، حمید سجادی در جمع تیم والیبال شهرداری ورامین اعلام کرد: خوشحالم در جمع شما حضور دارم تا از نزدیک به لحاظ کیفی فضای تمرینی شما عزیزان را مورد آنالیز قرار دهیم.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر حفظ سلامتی ورزشکاران کشورمان گفت: بی تردید کسب موفقیت در عرصه های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت ها و استانداردسازی اماکن و مجموعه های ورزشی است.

وی در ادامه سخنانش ورزش را یکی از نمادهای پیشرفت و موفقیت در کشورها اسم کرد و اضافه نمود: بعد از پیروزی انقلاب، ایران اسلامی به پیشرفت های چشم گیری در علوم و فنون مختلف دست یافته است، در ورزش هم جوانان ما توانستند قله های افتخار را یکی پس از دیگر فتح نمایند.

سجادی در خاتمه این نکته را متذکر شد که سربلندی شما در عرصه های ورزشی، سرافرازی ایران اسلامی و شادکامی مردم ایران است که برای دست یابی به این مهم خود را مکلف می دانم با همفکری و تعامل همکاران مان، شرایط لازم را برای ورزشکاران کشورمان مهیا کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سجادی: کسب موفقیت در عرصه های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سجادی: کسب موفقیت در عرصه های ورزشی نیازمند ارتقا کیفی زیرساخت ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید