رویداد طراحی و فراوری بازی های رومیزی بازی دانان برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ هیچکس، تهران (پانا) - رویداد آموزشی - رقابتی طراحی و فراوری بازی های رومیزیبازی دانان از طراحان و علاقمندان به این حوزه جهت شرکت در این رخداد فرهنگی ثبت نام می نماید.

رویداد طراحی و فراوری بازی های رومیزی بازی دانان برگزار می گردد

به گزارش روابط عمومی این رویداد، ساختار آموزشی رویداد بازی دانان بر اساس کسب مهارت های لازم در طراحی، ساخت و عرضه یک بازی رومیزی، از چهار کارگروه طراحی مکانیزم، طراحی محصول، مدیریت فراوری و مدیریت فروش تشکیل شده و کوشش دارد تا با شروع مسیری نو و علمی، به سهم خود در ایجاد دانایی در این حیطه نقشی ایفا نماید.

بر این اساس این رویداد در سه مرحله و با تکیه بر آموزش علاقمندان به حوزه طراحی بازی های رومیزی برگزار خواهد شد و طراحان و علاقه مندان نوجوان تا بزرگسال امکان حضور در این رویداد را دارند.

در مرحله نخست، شرکت نمایندگان با انجام ثبت نام، دیدن ویدئو مقاله ها (در دست انتشار)، انجام تکالیف محوله و نیز انگیزه نامه مورد ارزیابی شورای علمی قرار خواهند گرفت. افراد برگزیده وارد مرحله دوم می شوند.

در مرحله دوم، کارگاه های آموزشی آنلاین برگزار خواهد شد و در انتها این مرحله هم با انجام تکالیف، شورای علمی رویداد افراد دارای صلاحیت را به مرحله سوم معرفی خواهند کرد.

مرحله سوم، تمرین طراحی و ساخت یک بازی رومیزی بر اساس یک صورت مساله واقعی ارائه شده توسط سازمان ها، ارگان ها و یا شرکت های علاقه مند است. شرکت نمایندگان در این مرحله به صورت گروه هایی متشکل از چهار تخصص اصلی مذکور تحت هدایت متخصصان و مدرسین این حوزه قرار خواهند گرفت.

در انتهای این مرحله محصولاتی که حائز شرایط لازم برای تجاری سازی قرار بگیرند با همکاری فراورینمایندگان مطرح این حوزه به فراوری خواهند رسید.

گفتنی است شورای علمی این رویداد متشکل از مهدی عباسی (رییس سازمان دانشجویان و دبیر رویداد)، صمد خطیبی (دبیر علمی رویداد)، برونو فدوتی، سهراب ذوالفقاری، علیرضا لولاگر، آرش برهان، هانی فتوت و سیدعلی طباطبایی هستند.

همچنین معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ستاد توسعه علوم و فناوری های شناختی ریاست جمهوری، کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان، شورای نظارت بر طراحی، ساخت، واردات و توزیع اسباب بازی، انجمن فراورینمایندگان اسباب بازی ایران و بنیاد ملی بازی های رایانه ای حامیان این رویداد معرفی شده اند.

گفتنی است پیشتر مهلت ثبت نام در این رویداد 31 اردیبهشت اعلام شده بود که هم اکنون تا 16 خرداد تمدید شده است. علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی های www.roytab.ir/bazidanan ، www.isojd.ac.ir ، www.studentcity.ir مراجعه یا با شماره تماس 02166978000 تماس حاصل نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رویداد طراحی و فراوری بازی های رومیزی بازی دانان برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد طراحی و فراوری بازی های رومیزی بازی دانان برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید