راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال 1401

به گزارش وبلاگ هیچکس، اینترنت موبایل گران شده است و بسته های اینترنت طولانی مدت و محبوب در دسترس نیستند. به طور جدی، در خطر کاهش مصرف اینترنت هستیم یا اینکه هزینه چند برابری برای داشتن دیتا روی موبایل و مودم بپردازیم.

راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال 1401

امروز، بیش از هر زمان دیگری نیازمند مدیریت خرید بسته های اینترنت موبایل هستیم و نباید چشم بسته، بسته بخریم!

هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل، بسته های اینترنت موبایل حجم دار و مدت دار خود را حذف نموده و بسته های گران قیمت با بازه زمانی و حجم پایین، باقی ماندند. شما اگر مشترک همراه اول هستید و در ماه مثلا 15 گیگابایت اینترنت دیتا استفاده می کنید؛ دیگر بسته 15 گیگابایت یک ماه آلفای پلاس در دسترس نیست و احتمالا ناچار می شوید دو بسته 7 گیگابایت یک ماهه بخرید که هر بسته 28 هزار و 200 تومان، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

  • راهنمای خرید بسته اینترنت موبایل ایرانسل در سال 1401

همراه اول، بسته های اینترنت خود را در چهار مدل کوتاه مدت، بلند مدت، یک ماهه و نامحدود به فروش می رساند. مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت در شکل یک روزه هستند و گران ترین بسته های اینترنت هم در طرح بلند مدت 4 ماهه به قیمت 62 هزار تومان عرضه می شوند.

در این مطلب، می خواهیم نگاهی به بسته های اینترنت موبایل همراه اول در سال 1401 بیندازیم و ببینیم باصرفه ترین بسته ها کدام ها هستند و چگونه باید بسته های اینترنت خود را انتخاب کنیم که کمترین هزینه را بدهیم.

بسته اینترنت همراه اول یک روزه

خرید اینترنت هر روزه کمی سخت است ولی در عوض هزینه پایین تری برای شما دارد. همراه اول 7 بسته اینترنت موبایل یک روزه دارد که 2 بسته مختص سیم کارت های اعتباری است.

در میان این بسته ها، بسته اینترنت 3 گیگابایت یک روزه به قیمت 9 هزار و 900 تومان از همه حجم بیشتری دارد و مناسب تر است؛ به شرط اینکه واقعا شما هر روز 3 گیگابایت اینترنت مصرف کنید.

اما بسته 1 گیگابایت 1 روزه به قیمت 6 هزار و 400 تومان، هم به صرفه تر بوده و هم در نزد مشترکان همراه اول، محبوب تر است. 1 گیگابایت 1 ماه بیش از 10 هزار تومان قیمت دارد.

اگر نمی خواهید بسته 3 یا 1 گیگابایت 1 روزه همراه اول را بخرید؛ می توانید بسته های 750 مگابایت یا 500 مگابیت این اپراتور به قیمت 5 هزار و 900 تومان و 4 هزار و 900 تومان را رزرو کنید. در نهایت، همراه اول یک بسته 250 مگابایت روزانه هم به قیمت 3 هزار و 600 تومان دارد.

در این گروه، شاهد مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت موبایل همراه اول هستیم. انتخاب یک بسته از میان این 7 بسته، می تواند در یک بازه زمانی طولانی، صرفه جویی بزرگی برای شما باشد.

بسته اینترنت همراه اول 7 روزه

همراه اول 7 بسته 7 روزه به مشترکان خود پیشنهاد می دهد. این بسته ها نسبت به بسته های یک روزه، قیمت هر گیگابایت اینترنت آن ها بیشتر ولی از بسته های 1 ماهه کمتر است. بسیاری از کاربران اینترنت همراه اول، تمایل به خرید این بسته ها دارند و به صورت هفتگی، بسته خود را تمدید نموده تا در طول ماه، هزینه کمتری بپردازند.

اولین بسته، 6 گیگابایت یک هفته ای به قیمت 19 هزار و 500 تومان است. بسته 4 گیگابایت 70 روزه همراه اول به قیمت 16 هزار تومان و بسته 2.5 گیگابایت 7 روزه به قیمت 13 هزار تومان نیز انتخاب های خوب دیگری هستند.

پس از آن ها، به بسته های 1.5 گیگابایت یک هفته ای به قیمت 10 هزار و 900 تومان و بسته های 750 مگابیت و 500 مگابیت و 300 مگابیت و 200 مگابیت می رسیم.

در حالی که بسته 7 گیگابایت 1 ماهه همراه اول قیمتی 28 هزار و 200 تومان دارد؛ بسته 6 گیگابایت 7 روزه به قیمت 19 هزار و 500 تومان، بسیار به صرفه تر و مالی تر است. تصور کنید شما در ماه 30 گیگابایت اینترنت مصرف می کنید؛ اگر بتوانید 5 بسته 6 گیگابایت 7 روزه بخرید؛ در انتها ماه نزدیک به 20 هزار تومان صرفه جویی کردید.

بسته اینترنت همراه اول یک ماهه

پیش از تغییرات بسته های اینترنت در فروردین ماه و حذف بسته های مدت دار، بسته های اینترنت موبایل یک ماهه، محبوب ترین بسته ها در نزد کاربران اینترنت بودند. آن ها بسته های 10 گیگابایت 1 ماهه، 15 گیگابایت 1 ماهه، 30 گیگابایت 1 ماهه و نظایر این ها را خریداری و به خیالی آسوده، اینترنت خود را مصرف می کردند.

اما اکنون این بسته ها حذف شده و بیشترین حجم یک بسته 1 ماهه شامل 7 گیگابایت اینترنت به قیمت 28 هزار و 200 تومان می گردد. بسته های 5 و 4 و 3 گیگابایت هم در دسترس هستند که هریک قیمت خود را به توضیح جدول زیر دارند:

در این گروه، بسته 12 گیگابایت صبحانت به قیمت 10 هزار تومان نیز خودنمایی می نماید که برای دانلود و کارهای با ترافیک بالای اینترنت مناسب است.

پیشنهاد خرید بسته های 2 گیگابایت و 1 گیگابایت 1 ماهه همراه اول را نمی کنیم؛ چون قیمت به ازای هر گیگابایت اینترنت بیشتری نسبت به بسته های اینترنت دیگر در این گروه را دارند.

بسته اینترنت همراه اول بلندمدت و نامحدود

بیشترین تغییرات و حذف بسته های اینترنت اپراتورها در این گروه رخ داده است. بسته های یک ساله، شش ماهه و سه ماهه حذف شدند و فقط دو بسته دو ماهه و چهار ماهه باقی ماندند.

بسته 15 گیگابایت چهار ماهه به قیمت 62 هزار تومان و بسته 12 گیگابایت دو ماهه به قیمت 46 هزار تومان، تنها بسته های مدت دار چند ماهه همراه اول هستند.

این اپراتور یک بسته اینترنت موبایل نامحدود یک ماهه از 1 بامداد تا 11 صبح به قیمت 19 هزار و 900 تومان نیز ارائه می نماید که البته چند ماه پیش حسابی پرسروصدا شد؛ چون اجازه دانلود بیش از 100 گیگابایت در ماه را به کاربران نمی دهد.

نکته بسیار مهم: با وجود حذف بسته های مدت دار یا حجم دار همراه اول، هنوز در اپلیکیشن همراه اول و همین طور شماره گیری کد دستوری #1000* می توانید بسته های با حجم بالا و قیمت مناسب تر بخرید.

منبع: شبکه چی

به "راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال 1401" امتیاز دهید

1 کاربر به "راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال 1401" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید