دستگیری عاملان تیراندازی های شبانه در بهبهان

به گزارش وبلاگ هیچکس، فرمانده انتظامی بهبهان از شناسایی و دستگیری 2 سارق مسلح موتورسیکلت و عاملان تیراندازی های شبانه توسط کلانتری11 این شهرستان خبر داد.

دستگیری عاملان تیراندازی های شبانه در بهبهان

به گزارش گروه حوادث وبلاگ هیچکس از پلیس، محمد عزیزی اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت در این شهرستان، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: به همین دلیل ماموران کلانتری 11 پس از بررسی موضوع با اقدامات اطلاعاتی دو سارق مسلح عامل آن سرقت ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهبهان شرح داد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح گرم و مهمات مربوطه و یکدستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه در تحقیقات بعمل آمده معین شد، سارقان مذکور عاملان تیراندازی های شبانه منطقه تامین اجتماعی بهبهان بوده اند، اضافه کرد: تحقیقات جهت کشف دیگر اقدامات مجرمانه در دستور کار است.

فرمانده انتظامی بهبهان با بیان اینکه شاکیان می تواند جهت طرح و یا پیگیری شکایت خود به کلانتری 11 مراجعه کنند، از شهروندان خواست: اطلاعات خود از سارقان و مخلان نظم و امنیت را از طریق سامانه 110 به پلیس گزارش دهند.

منبع: جام جم آنلاین

به "دستگیری عاملان تیراندازی های شبانه در بهبهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری عاملان تیراندازی های شبانه در بهبهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید