خداحافظی ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای

به گزارش وبلاگ هیچکس، چند بازیکن شاخص تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در انتها رقابت های جام بین قاره ای 2021 امارات از بازی های ملی خداحافظی خواهند کرد.

خداحافظی ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ هیچکس، با استعدادیابی و پوست اندازی در تیم ملی فوتبال ساحلی، ستاره های پا به سن گذاشته این تیم به فکر خداحافظی از تیم ملی افتاده اند و تصمیم دارند پس از مسابقات جام بین قاره ای 2021 امارات به دوران ملی خود انتها دهند.

پیمان حسینی دروازه بان پرسابقه تیم ملی فوتبال ساحلی که سابقه انتخاب به عنوان برترین دروازه بان دنیا را هم دارد به همراه حسن عبداللهی بازیکن باسابقه و عقب گیر تیم ملی فوتبال ساحلی بازیکنانی هستند که تصمیم نهایی خود را برای خداحافظی از تیم ملی گرفته اند. حسینی و عبداللهی 37 ساله هستند که هم اکنون تیم ملی را در امارات همراهی می نمایند.

بعلاوه زمزمه خداحافظی مسلم مسیگر و مصطفی کیانی نیز وجود دارد که این مسئله هنوز قطعی نیست، اما محتمل است این دو بازیکن نیز تصمیم خود را با توجه به شرایط تیم ملی اعلام نمایند.

مهدی شیرمحمدی، علی میرشکاری، محمد مرادی، سعید پیرامون و موحد محمدپور بازیکنان فعلی تیم ملی هستند در چند سال اخیر استعدادیابی شده و به تیم ملی راه یافته اند. بعلاوه استعدادهای دیگری نیز در تیم ملی ب حضور داشتند که در حال حاضر این تیم تعطیل شده است، اما بازیکنان آن جایگزین نفراتی خواهند شد که از تیم ملی خداحافظی خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "خداحافظی ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خداحافظی ستاره های تیم ملی فوتبال ساحلی در جام بین قاره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید