خبرنگاران هواشناسی زنجان برای شرایط جوی زرد در این استان هشدار داد

به گزارش وبلاگ هیچکس، زنجان - خبرنگاران - مدیرکل هواشناسی استان زنجان، گفت: از بعداز ظهر چهارشنبه /15 اردیبهشت ماه/ تا اواخر روز شنبه /18 اردیبهشت ماه/ رگبار باران، وقوع متناوب رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید تا شدید، این استان را فرا می گیرد و شرایط جوی در حالت هشدار خواهد بود.

خبرنگاران هواشناسی زنجان برای شرایط جوی زرد در این استان هشدار داد

به گزارش وبلاگ هیچکس، محمدرضا رحمان نیا روز سه شنبه در این اطلاعیه، به مخاطرات احتمالی این پدیده جوی اشاره نمود و به افراد توصیه کرد از تردد و توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها به دلیل بارندگی و احتمال وقوع سیل و حضور در ارتفاعات و فضاهای باز به سبب وقوع رعد و برق پرهیز نمایند.

وی ادامه داد: افراد در عبور از کنار ساختمان های نیمه کاره احتیاط بیشتری نموده و از توقف در کنار درختان خشکیده و تاسیسات شهری و روستایی با استحکام کم و عشایر و دامداران نیز از حضور و عبور از ارتفاعات احتیاط نموده اجتناب نموده و از تاسیسات کشاورزی به ویژه گلخانه ها، انبارها و نهال های تازه غرس شده محافظت نمایند.

رحمان نیا به میزان بارش های اتفاق افتاده در زنجان طی روز یکشنبه 12 اردیبهشت ماه اشاره نمود و گفت: طی مدت یاد شده از سلطانیه 10.1، خیرآباد 8، آببر 3، زنجان 2.9، خرمدره 1.1، قیدار 1، گیلوان 0.8، سجاس 0.5، دانشگاه زنجان 0.1 و چورزق 0.1 میلیمتر بارندگی گزارش شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هواشناسی زنجان برای شرایط جوی زرد در این استان هشدار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواشناسی زنجان برای شرایط جوی زرد در این استان هشدار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید