برد تاریخی شاگردان ابراهیم زاده مقابل عظیمِ عربستان در ریاض

به گزارش وبلاگ هیچکس، شاگردان منصور ابراهیم زاده در تیم فوتبال ذوب آهن با شکست الهلال عربستان در ریاض، این تیم را بعد از مدتها در خانه اش شکست دادند و برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا در سال 2010 رسیدند.

برد تاریخی شاگردان ابراهیم زاده مقابل عظیمِ عربستان در ریاض

به گزارش گروه ورزش وبلاگ هیچکس از ایرنا، بعد از پیروزی یک بر صفر در استادیوم فولادشهر با گل قاسم حدادی فر، این بار ذوب آهن به ریاض رفته بود تا در استادیوم ملک فهد شهر ریاض به مصاف الهلال عربستانِ قدرتمند و پرستاره برود. شاگردان منصور ابراهیم زاده تا تاریخ سازی، تنها یک گام فاصله داشتند.

تیاگو نوس، کریستین ویلهمسون، میرل رادوی، لی یونگ پیو، محمد الشلهوب، سلمان الفرج، نواف العابد، اوساما هوساوی، یاسر القحطانی و ... مهمترین ستاره های داخلی و خارجی الهلال بودند. تیمی که باید برای جبران شکست دور رفت به مصاف تیم یکدست ذوب می رفت.

این بازی هم مانند ملاقات رفت تنها یک گل داشت و جالب این است که آن یک گل بازهم توسط نماینده شایسته ایران به ثمر رسید.

ایگور کاستروی برزیلی در محوطه جریمه به زیبایی توپ را کنترل کرد و با چرخشی بی نقص دروازه الهلال را در دقیقه 54 گشود و استادیوم را به سکوت وا داشت.

این نتیجه تا سرانجام به قوت خود باقی ماند تا ذوب آهن برای اولین بار به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. اتفاقی که آخرین بار پیش از آن برای سپاهان در سال 2007 اتفاق افتاده بود.

مردان منصور ابراهیم زاده از سد تیمی گذشتند که در 16 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده بود اما در بهترین زمان ممکن این اتفاق برایش رخ داد.

بعد از سرانجام بازی بازیکنان ذوب آهن به جبران خوشحالی و پایکوبی معروف عربستانی ها بعد از پیروزی مقابل تیم ملی ایران در استادیوم آزادی، همان خوشحالی را تکرار کردند و سپس پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز درآوردند.

البته که این تیم در فینال مقابل سئونگنام کره مغلوب شد و به مقام نایب قهرمانی رسید اما چیزی از شایستگی هایش کم نشد.

منبع: جام جم آنلاین

به "برد تاریخی شاگردان ابراهیم زاده مقابل عظیمِ عربستان در ریاض" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد تاریخی شاگردان ابراهیم زاده مقابل عظیمِ عربستان در ریاض"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید