با همدلی در خراسان رضوی در پی صعود به لیگ 2 هستیم

به گزارش وبلاگ هیچکس، خبرنگاران/خراسان رضوی سرمربی تیم شادکام مشهد گفت: امیدوارم با همدلی و وفاق استانی بتوانیم در نهایت به لیگ 2 صعود کنیم.

با همدلی در خراسان رضوی در پی صعود به لیگ 2 هستیم

سعید خانی در گفت وگو با وبلاگ هیچکس در مورد آغاز رقابت های دور دوم لیگ دسته سه کشور جام آزادگان اظهار کرد: کمتر از یک هفته تا آغاز مسابقات وقت به جای مانده و تمرینات خوبی را تا این لحظه پشت سر گذاشته ایم. از فرایند تیم راضی هستم و انشالله که در این سه الی چهار روز به جای مانده تا مسابقه اول هم بتوانیم با اجرای برنامه های مان با قدرت در لیگ سه ظاهر شویم.

وی در مورد ناشناخته بودن رقبا در لیگ سه اضافه نمود: معین نیست واقعا که کیفیت تیم ها در چه سطحی است. با قدرت کار را آغاز نموده ایم و ادامه می دهیم. برای بررسی رقبا هم برنامه ویژه ای داریم تا در هر مسابقه با تاکتیکی مناسب در زمین ظاهر شویم.

کاپیتان اسبق ابومسلم در مورد مصدوم و محروم تیمش برای مسابقه آینده با نماینده اسلامشهر گفت: تیم ما بازیکن محروم ندارد اما 2 یا سه بازیکن تیم مصدومیت جزئی دارند که امیدواریم با کوشش کادر پزشکی بتوانیم از این بازیکنان هم در بازی نخست استفاده نماییم.

خانی در مورد برگزاری نخستین بازی تیمش در استادیوم امام رضا(ع) مشهد گفت: ابتدا باید یک تشکر ویژه از شادکام داشته باشم که کمال همکاری را با مجموعه تیم داشته و همراه ماست. توانستیم با مساعدت مجموعه آستان قدس در استادیوم امام رضا(ع) در نخستین بازی از حریف میزبانی کنیم.

وی افزود: همه برای پیروزیت هم قسم شده ایم و امیدوارم که مسئولان شهری و استانی هم از تیم شادکام حمایت نمایند تا در نهایت به لیگ 2 صعود کنیم.

سرمربی شادکام مشهد در مورد شیوع کرونا و تاثیر آن بر فرایند آماده سازی تیمش توضیح داد: همه تیم ها از شیوع کرونا اذیت شده اند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما با واکسنی که تمام بازیکنان دریافت نموده اند، پیروز شدیم تا حدی از این بیماری دور باشیم و تمرینات را به موقع و طبق برنامه برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "با همدلی در خراسان رضوی در پی صعود به لیگ 2 هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با همدلی در خراسان رضوی در پی صعود به لیگ 2 هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید