با رهن 100 میلیونی چقدر باید اجاره بدهیم؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، در گزارش زیر به آنالیز قیمت اجاره واحد های 80 متری در تهران خواهیم پرداخت.

با رهن 100 میلیونی چقدر باید اجاره بدهیم؟

به گزارش اقتصادنیوز؛ اجاره آپارتمان 80 متری در تهران باتوجه به منطقه سکونت بودجه های متفاوتی را لازم دارد البته برای اجاره یک واحد باید امکاناتی نظیر پارکینگ، آسانسور و ... را هم در نظر گرفت که می تواند باعث تفاوت دو واحد مشابه گردد.

اگر در پی اجاره یک واحد 80 متری در تهران هستید باید بدانید که برای رهن کامل یک آپارتمان 80 متری در جنت آباد جنوبی 670 میلیون تومان باید پرداخت کنید این واحد که سال ساخت 1382 قید شده است 2 خوابه و دارای پارکینگ و انباری نیز هست.

رهن یک واحد 80 متری در منطقه هروی نیز با مبلغ 900 میلیون تومان امکان پذیر است این واحد نیز پارکینگ، آسانسور و انباری دارد و یک خوابه است.

اما برای اجاره واحد 80 متری مقرون به صرفه در تهران باید کمی به منطقه ها پایین تر رجوع کنید. در عبدل آباد این واحد را با مبلغ رهن 250 میلیون تومان و اجاره ماهانه یک میلیون تومانی می توانید اجاره کنید.

اگر برای اجاره واحد در نظر دارید پول رهن کمتری پرداخت کنید و اندازه اجاره را بیشتر کنید می توانید گزینه هایی را در بازار مسکن پیدا کنید برای نمونه در تهرانپارس غربی یک واحد 80 متری که سال ساخت آن 87 است و آسانسور، پارکنیگ و انباری دارد و 2 خوابه نیز است با رهن 400 میلیونی و کرایه 9 میلیون تومانی آگهی شده است.

برای اجاره واحد 80 متری در مرکز تهران هم می توانید با مبلغ 550 میلیون تومان یک واحد را در جیحون رهن کنید این آپارتمان آسانسور و انباری دارد، اما پارکنیگ ندارد.

بعلاوه اجاره یک آپارتمان در گیشا با مبلغ رهن 600 میلیونی و اجاره 15 میلیونی امکان پذیر است این واحد هم دارای همه امکانات است.

منبع: فرارو

به "با رهن 100 میلیونی چقدر باید اجاره بدهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با رهن 100 میلیونی چقدر باید اجاره بدهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید