با برترین ایده های دکوراسیون تابستانی حس و حال ویژه ای به خانه خود بدهید!

به گزارش وبلاگ هیچکس، دکوراسیون تابستانی منزل قطعا برای همه افراد جذابیت خاص خود را دارد. فصل تابستان با گرمای پرشور و انرژی بخش خود به همراه درختان سرسبز خود حس و حال ویژه ای دارد. اگر شما هم می خواهید دکوراسیون منزل خود را متناسب با فصل تابستان کنید، ما برترین ایده ها را برای شما در نظر گرفته ایم. در ضمنً فکر نکنید که حتما باید هزینه های زیادی انجام دهید تا دکوراسیون خود را به سبک فصل تابستان تغییر دهید گاهی اوقات با چند تغییر ساده هم امکان پذیر است. البته اگر بودجه کافی دارید حتما چنین کاری انجام دهید.

با برترین ایده های دکوراسیون تابستانی حس و حال ویژه ای به خانه خود بدهید!

برترین ایده دکوراسیون تابستانی برای تغییر خانه شما

در این قسمت چندین ایده تازه و درجه یک برای تغییر دکوراسیون منزل شما به سبک تابستانی نوشته ایم که قطعا حس و حال تازهی به خانه شما خواهد داد:

از رنگ سفید بهره ببرید با توجه به گرمای فصل تابستان بهتر است که از رنگ های تابستانی دکوراسیون داخلی که حالت خنثی، روشن یا سرد دارند بهره ببرید. برترین گزینه رنگ سفید است که به علت خنثی بودن با هر رنگ دیگری ست می گردد. رنگ های تابستانی دکوراسیون داخلی نقش بسیار مهمی در تعویض دکوراسیون شما دارند.

از موتیف گل غافل نشوید وقتی صحبت از موتیف می گردد یعنی هر چیزی که بتوانید برای یک المان خاص بهره ببرید. موتیف گل برای دکوراسیون تابستانی منزل برترین انتخاب است. تابلوهای با طرح گل، گل های طبیعی یا مصنوعی همگی از موتیف های قابل قبول هستند.

به نور خورشید اجازه دهید وارد منزل گردد در فصل تابستان سعی کنید در بعضی مواقع روز که شدت نور خورشید کمتر است وارد منزل گردد. از زیر پرده ای مناسب بهره ببرید که اجازه عبور نور خورشید را می دهد.

روتختی را عوض کنید دکوراسیون تابستانی اتاق با روتختی تابستانی و رنگ خنک معنا پیدا می نماید. از روکش های کتان و نخی با رنگ روشن مثل سفید، آبی کمرنگ و مشابه آن بهره ببرید. حتما ترکیبی از رنگ های روشن را در اتاق خواب بهره ببرید. رنگ دیوارها را می توانید آبی آسمانی انتخاب کنید و روتختی را سفید خریداری کنید.

کفپوش های کوچکتر بهتر هستند اگر کفپوش منزل شما از سنگ و سرامیک هستند بهتر است از کفپوش های کوچکتر مثلا فرش وینتیج یا قالیچه به جای فرش بهره ببرید. سنگ و سرامیک ماهیت سرد دارند و خانه را خنک می نمایند.

گیاهان آپارتمانی معجزه می نمایند مخصوصا اگر در قسمت جلوی درب ورودی یا در راهرو قرار داده باشید. سعی کنید به گیاهان مخصوص دکوراسیون تابستانی مثل گل آفتابگردان و رزهای مختلف بیشتر توجه کنید.

ظروف طرح دار برای تابستان بهتر هستند مثل ظروف سفالی گل دار یا ظروف چینی که با طرح های زیبای تابستانی، چشم انداز و غیره تزئین شده اند. خلاصه باید کاری کنید که حس و حال خانه شما سرشار از انرژی باشد.

رنگ های مولتی کالر برای دیوارها گزینه جالبی به نظر می رسند چون ترکیبی از رنگ های مختلفی هستند و شما می توانید رنگ های روشن و شاد را انتخاب نموده و برای دیوارهای منزل استفاده نمایید. بعضی افراد به فکر گزینه هایی مثل کاغذ دیواری آبرنگی و طرح دار هستند اما دقت کنید که فصل پاییز و زمستان طرح های متفاوتی دارند و هزینه تعویض و تغییر دکوراسیون با کاغذ دیواری، دردسر و هزینه زیادی دارد.

سقف خانه هم مهم است بعضی افراد از سقف های آسمان مجازی استفاده می نمایند. این روش هزینه زیادی دارد اما اگر با این نوع طراحی در تمام طول سال مسئله ای ندارید گزینه خوبی است.

وسایل حصیری را از قلم نیاندازید مخصوصا که در دکوراسیون تابستانی اتاق خواب جای خالی آن به شدت احساس می گردد. شما می توانید با خرید یک جایگاه حصیری، هم از خنکی و حس تازه آن لذت ببرید و هم جلوی نور خورشید از انرژی آن بهره ببرید. البته وسایل حصیری می توانند ظرف میوه حصیری، زیراندازهای حصیری برای بالکن و بهار خواب، تاب های حصیری و سایر موارد هم باشند.

تراس منزل برترین فضا برای تغییر دکوراسیون و همگام شدن با فصل تابستان است تنها کافیست میز و جایگاه، یک شمع برای شب، ظرف میوه، تعدادی گیاه مقاوم و سایر وسایل را به تراس منزل ببرید و از فضای آن لذت ببرید.

پله های خانه را تزیین کنید مثلا با فرش های نازک و طرح دار و البته با رنگ روشن آنها را بپوشانید، از گیاهان پیچک بهره ببرید تا به دور میله های آن بپیچد مخصوصا اگر از راه پله اسپیرال برای اتصال دو طبقه منزل استفاده نموده اید.

آشپزخانه نقش بسیار مهمی در دکوراسیون تابستانی دارد قطعا تعویض درب های آشپزخانه امری منطقی نیست پس بهتر است که از برچسب های درب کابینت بهره ببرید.

حتما رنگ های روشن را انتخاب کنید. با این روش می توانید متناسب با هر فصل برترین رنگ کابینت را داشته باشید بدون اینکه مجبور باشید زیاد هزینه کنید. کابینت ها بخش زیادی از خانه را به خود اختصاص می دهند به همین علت برترین گزینه برای تغییر، کابینت ها هستند.

منبع: اتاق

به "با برترین ایده های دکوراسیون تابستانی حس و حال ویژه ای به خانه خود بدهید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با برترین ایده های دکوراسیون تابستانی حس و حال ویژه ای به خانه خود بدهید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید