باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم

به گزارش وبلاگ هیچکس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص ملاقات تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را اعلام کرد.

باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم

به گزارش وبلاگ هیچکس، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با نفت مسجد سلیمان گفت: بازی در مجموع مجذوب کننده نبود و موقعیت های زیادی روی دروازه ها خلق نشد. خدارا شکر توانستیم 3 امتیاز این بازی را به دست بیاوریم. این 3 امتیاز برای ما، حساس بود. تیمی که مقابل آن بازی داشتیم یک تیم دونده، جوان و با سرعت انتقال ایده آل بود. آن ها دوندگی زیادی داشتند و خیلی از فضا هایی که ما در پی آن بودیم را بسته بودند. بازی تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی بود. ما نیم ساعت در رختکن منتظر بودیم تا وارد زمین چمن شویم. نمی دانم باید نام این مسائل را چه بگذاریم، اما احساس می کنم مسابقه و رقابت را از هر 2 تیم گرفته بودند و بازی تحت تاثیر حواشی بود. بازیکنانم چهل دقیقه در رختکن منتظر بازی بودند. حس مسابقه در ما از بین رفت. در مجموع این 3 امتیاز برای ما مهم و حساس بود و خدارا شکر می کنم که توانستیم به آن دست پیدا کنیم. از آن داشتن چنین بازیکنی تشکر می کنم که همواره در روز های سخت، یار و یاور تیم بودند و هستند.

او ادامه داد: امروز تولد مهرداد میناوند بود و جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنم. انشالله که روح او، قرین در آرامش باشد. مهرداد زحمات زیادی برای پرسپولیس و تیم ملی کشید. نبود او همواره در قلب ما احساس می گردد و باور نمی کنیم که مهرداد را از دست دادیم. انشالله روحش همواره در آرامش باشد.

گل محمدی در ادامه صحبت های خود گفت: نمی خواهم در مورد مسائل و عملکرد داور صحبت کنم. قبل از دربی است و باید تمرکزمان روی این بازی حساس باشد. باید تمرینات و ریکاوری خوبی برای ملاقات شنبه داشته باشیم. باید یک بازی خوب انجام دهیم و این بازی برای ما، حساس و هائز اهمیت است. مهم است که با برد به استقبال دربی بروید. برد همواره یک حس خوبی را در طول تمرینات به همه اعضای تیم و بازیکنان می دهد و فکر می کنم که برد در دربی، نه تنها در امتیاز بلکه در مسائل روحی و روانی هم به ما یاری خواهد نمود.

بیشتر بخوانید

  • وزیر کمی هم به پرسپولیس توجه کند
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باید تمرکزمان را روی دربی بگذاریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید