امیر تتلو و تتلیتی ها و کتاب به دنبال بهشت در جهنم!

به گزارش وبلاگ هیچکس، نویسنده کتاب تتلو اظهار امیدواری نموده همه مردم ایران و دنیا بتوانند چه در حال حاضر و چه در آینده از این مجموعه کتاب استفاده کنند- که پر از درس و حقیقت هایی هست که واقعا مهم و کارآمد است!

امیر تتلو و تتلیتی ها و کتاب به دنبال بهشت در جهنم!

به گزارش شهروندآنلاین، امیر تتلو خواننده پرحاشیه ای که چندسالی می گردد خارج از ایران زندگی و کار می نماید، از انتشار کتابی درباره خود اطلاع داد. به گزارش انصاف نیوز این کتاب 170هزار تومانی به دنبال بهشت در جهنم و برزخ نام دارد و به ادعای نویسنده اش پر از درس و حقیقت هایی هست که واقعا مهم و کارآمد است!

کتاب اسطوره!

سایت امیر تتلو کتاب به دنبال بهشت در جهنم و برزخ را مجموعه کتابی چند جلدی درباره اسطوره و قهرمان واقعی ایران و دنیا نامیده و نوشته که محمد فولادی، نویسنده این مجموعه کتاب چند جلدی تمام موضوعات مختلف و مهم مربوط به امیر تتلو را در اثرش ارایه داده است.

محمد فولادی، نویسنده کتاب تتلو نیز گفته که به دنبال بهشت در جهنم و برزخ شامل بخش های مختلف و متنوعی، چون زندگی نامه، متن تمام آهنگ ها، دستاورد ها و رکوردها، تمام سخنان، متن مصاحبه ها، تحلیل و تفسیر آهنگ ها و البته عکس و تحلیل تتو ها و بسیار بخش و مطالب دیگر است که با هدف معرفی و مکتوب و محفوظ نگه داشتن تمام آثار اسطوره و قهرمان واقعی ایران و دنیا (امیر تتلو) منتشر شده است.

برای تمام دنیایان

نویسنده کتاب تتلو اظهار امیدواری نموده همه مردم ایران و دنیا بتوانند چه در حال حاضر و چه در آینده از این مجموعه کتاب استفاده نمایند- که پر از درس و حقیقت هایی هست که واقعا مهم و کارآمد است!

لازم به ذکر است که کتاب امیر تتلو به زبان فارسی نوشته و منتشر شده، اما به ادعای محمد فولادی، نویسنده کتاب، در آینده تمام جلد های این مجموعه به زبان های مختلف دنیا ترجمه و منتشر خواهد شد.

نویسنده کتاب تتلو هدف از انتشار و ترجمه این کتاب را امکان مطالعه تمام مردم دنیا در هر کجای دنیا در سال های آینده عنوان نموده است.

تناقض

در شرایطی که امیر تتلو سال های سال به دنبال دریافت مجوز رسمی فعالیت هنری بود؛ و بسیاری عقیده دارند همین مسأله بود که انحراف نهایی او را باعث شد؛ انتشار کتاب امیر تتلو می تواند تناقض های حاکم بر عرصه فرهنگ و هنر ایران را عیان تر کند.

البته کتاب امیر تتلو با مجوز و توسط ناشران رسمی کشور منتشر نشده است (و اتفاقا در یک شرایط درست باید همین اتفاق می افتاد و هوادارانش می توانستند به طور رسمی کتاب دلخواهشان را خریداری و مطالعه نمایند- همان طور که باید حق می داشتند از اجرای خواننده محبوب شان از نزدیک و آزادانه استفاده نمایند)؛ اما اختصاص یک درگاه رسمی برای خرید کتاب بی مجوز خواننده بی مجوز نشان از تناقضی آزارنده دارد. یا همان طور که خبرنگاری نوشته: نکته دردآور قضیه نبود مواضع تعیین در قبال عرضه و فروش این اثر در ایران است. در حقیقت نمی گردد شخصی را در خصوص تفکر وتاثیرات بد موسیقی و افعالش مورد نقد قرار داد و با انواع و اقسام محدودیت ها روبرو کرد، اما هم زمان با این محدودیت ها درگاه پرداخت آنلاین برای فروش کتاب خاطراتش نیز در نظر گرفت!

واکنش ها

انتشار کتابی درباره امیر تتلو واکنش های طنزآمیز و جدی زیادی در فضای مجازی به وجود آورده است.

کاربری نوشته: بی تردید در این کتاب شاهد دروغ های چندانی نخواهیم بود. مثل دیگر جوانب زندگی تتلو. یعنی احتمالا شاهد برخورد و بدگویی صادقانه و البته مبتذل و هیجانی تتلو درباره کسانی که خلاف نظر تتلو را دارند، خواهیم بود! مثل همیشه- که تتلو ترجیح می دهد دهانش را به دشنام بگشاید و در این راستا برایش منتقد دلسوز با کسانی که از سر کینه برایش محدودیت ایجاد نموده اند، تفاوتی ندارند و همه را به یک نگاه مورد نکوهش تند قرار می دهد.

کاربری دیگر نوشته: البته من هم به صورت غیرمستقیم عقیده دارم کتاب تتلو پر از درس ها و حقایق زیادی خواهد بود و مثلا عاقبت بلبشو در تفکر و دستاویز قرار دادن هر عملی را نشان خواهد داد! و کاربری نیز نوشته: خدایا خودت به داد مردم برس ما دیگه خسته شدیم! و کاربری دیگر: به عکس تتلو هم نگاه کنیم، برای درس دریافت کافیه، دیگه نیازی به خوندن کتابش نیست!

کاربرانی هم نگاه تحلیلی به موضوع دارند. از جمله: جای خالی قهرمان های واقعی را قهرمان های فیک و مبتذل پر می نمایند. نوجوان ها و جوان ها دنبال قهرمان و الگو می گردند، سینمای ایران که قهرمان ندارد، در رشته های دیگر هنری هم که هنرمند درجه یک نداریم، در زمینه ورزش هم آدم درجه یکی نیست. نتیجه: امیر تتلو قهرمان این نسل می گردد!

کاربری دیگر هم به تناقض های موجود اشاره می نماید: همین چند روز پیش تتلو در مصاحبه ای از بهروز وثوقی انتقاد کرد که در زمان خودش با فیلم هایش جوان ها را به انحراف کشیده؛ و جالب اینکه چند سطر پایین تر یک نوع خاص ماده مخدر را نام می برد و می گوید همان طور که برای دیدن فیلم سه بعدی باید عینک مخصوص زد، برای شنیدن و درک آهنگ های تتلو هم باید آن ماده را مصرف کرد. قسمت وحشتناک قضیه هم اینکه این آدم میلیون ها هوادار دارد.

تتلو داره بچه های ما رو تبدیل به زامبی می کنه، اسطوره کی بودی تو؟، فکر کن کسی بره این کتاب رو بخره و البته که مطالعه کتاب برای آدمای روانشناس لازمه- که بدونن تو وجود این آدم چی می گذره؛ واکنش های دیگری هستند که در ساعات اخیر شاهد بوده ایم؛ و در آخر کاربری نوشته: امثال تتلو از قدیم وجود داشتن، که البته دیده نمی شدن، اما الان به واسطه تکنولوژی و شبکه های اجتماعی تبدیل شده اند به سلطان ابتذال- که آدم خجالت می کشه حرف هاشون رو گوش بده …

منبع: فرارو

به "امیر تتلو و تتلیتی ها و کتاب به دنبال بهشت در جهنم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر تتلو و تتلیتی ها و کتاب به دنبال بهشت در جهنم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید