اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز

به گزارش وبلاگ هیچکس، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از شروع فرایند اعطای تسهیلات دانشجویی به مبلغ 15 میلیون تومان، ویژه دانشجویان دوره دکتری و تخصص اطلاع داد.

اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز

به گزارش گروه دانشگاه وبلاگ هیچکس، سید مجتبی میرابراهیمی، مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز از شروع فرایند اعطای تسهیلات دانشجویی به مبلغ 15 میلیون تومان، ویژه دانشجویان دوره دکتری و تخصص اطلاع داد.

میرابراهیمی بیان کرد: بر اساس دستورات ابلاغی بالا دستی، به هر دانشجوی مقطع دکتری و دوره تخصص که متقاضی دریافت این تسهیلات بوده و شرایط لازم برای احراز این وام را داشته باشد، یک فقره وام به مبلغ 15 میلیون تومان پرداخت می گردد.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز ادامه داد: این تسهیلات در قالب وام دستیاری و از محل بودجه اختصاصی امور رفاه دانشجویی صندوق رفاه تامین شده و به هر دانشجوی این مقاطع صرفا یک بار پرداخت می گردد.

وی بیان کرد: ثبت نام و پرداخت این تسهیلات برای چهارمین سال پیاپی شروع شده و شامل دانشجویان ورودی 99 و پیش از آن به شرطی که قبلا از این تسهیلات استفاده ننموده باشند می گردد.

میرابراهیمی با اعلام این موضوع که زوجینی که شرایط دریافت این تسهیلات را داشته باشند با آنالیز جداگانه و احراز شرایط لازم، هر دو نفر امکان دریافت این تسهیلات را دارند، نداشتن چک برگشتی و بدهی به بانک های کشور را از شرایط ضروری و اصلی دریافت این تسهیلات دانشجویی معرفی نمود.

وی گفت: پرداخت این وام به وسیله کلیه شعب بانک مهر ایران در سراسر کشور امکان پذیر بوده و فرد وام گیرنده و ضامن وی در صورت نداشتن حساب، الزاما می بایست در این بانک افتتاح حساب نمایند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات را 20 ماه و شروع آن را پس از گذشت 8 ماه تنفس با سود حداکثر 4 درصد بر به جامانده وام اظهار داشت.

وی با توجه به شیوع کرونا ویروس جدید در سطح کشور، از متقاضیان خواست تا بدون مراجعه حضوری به دانشگاه محل تحصیل خود و صرفا با رجوع به سامانه صندوق رفاه دانشجویی به آدرسی الکترونیک https://portal.srd.ir/ نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست تسهیلات دستیاری اقدام نمایند.

برای دریافت دستورالعمل پرداخت وام دستیاری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کشور، اینجا را کلیک کنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعطای تسهیلات دانشجویی به دانشجویان دکتری علوم پزشکی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید