احتمال تاخیر در انتشار سری Galaxy S22 5G سامسونگ

به گزارش وبلاگ هیچکس، مطابق گزارش های منتشر شده، سری Galaxy S22 5G سامسونگ احتمالا دیرتر از حد انتظار، عرضه خواهد شد.

احتمال تاخیر در انتشار سری Galaxy S22 5G سامسونگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی وبلاگ هیچکس، به نقل از فون آرنا، همانطور که انتظار می رود، گوشی های فوق پیشرفته سری Galaxy S22 5G سامسونگ، در پاییز سال جاری اخبار زیادی را به خود اختصاص داده است.

اگرچه رونمایی و انتشار در ژانویه 2022، در ابتدای سال 2021 بسیار محتمل به نظر می رسید، اما شایعات منتشر شده حاکی از آن است که به علت کمبود جهانی تراشه احتمال تاخیر در راه اندازی این سری از گوشی های سامسونگ وجود دارد.

با اینکه هنوز انتشار رسمی در هفته آخر ژانویه به طور کامل منتفی نیست، اما بر اساس پیش بینی های اجرا شده، فوریه 2022 محتمل ترین زمان برای Galaxy S22 سه گانه سامسونگ به نظر می رسد. البته تا زمانی که تعیین نگردد که شرایط کمبود تراشه چگونه خواهد بود نمی توان به صورت قاطع نظرداد.

برخلاف Galaxy S21 FE که ممکن است پس از این همه تاخیر عرضه گردد، مطمئنا سری Galaxy S22 5G همچنان در ماه فوریه توجه زیادی را به خود جلب خواهد نمود.

فوریه سال گذشته خانواده گلکسی اس 20، قبل از معرفی تجاری در ماه مارس، رونمایی شد، بنابراین به نوعی، S22 را می توان به عنوان یک بازگشت به ریشه های سامسونگ به جای یک محصول تاخیر خورده در نظر گرفت، مگر اینکه به تأخیر می افتد.

بیشتر بخوانید

وبلاگ هیچکس فضای مجازی دریچه فناوری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "احتمال تاخیر در انتشار سری Galaxy S22 5G سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تاخیر در انتشار سری Galaxy S22 5G سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید