100 میلیارد تومان سرمایه گذاری به وسیله بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون

به گزارش وبلاگ هیچکس، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 100 میلیارد تومان سرمایه گذاری به وسیله بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون صورت می گیرد.

100 میلیارد تومان سرمایه گذاری به وسیله بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون

محمدرضا سهیلی اظهار کرد: در این راستا یک تفاهم نامه با بخش خصوصی منعقد شده که در حال تدوین ریز قرارداد بوده و پیش بینی می گردد عملیات اجرایی این طرح در دهه فجر یا اواخر سال جاری بطور رسمی شروع گردد.

وی اضافه نمود: در این طرح جهانگردی جامع فاز نمایشگاهی، خدمات رفاهی، خدمات متنوع ورزشی، اقامتی، نورپرداری با استفاده از فناوری های نوین، پارکینگ، فراهم ساختن بازدید از کتیبه، ساماندهی راههای دسترسی، گلخانه، توریسم کشاورزی و نمایشگاه صنایع دستی پیش بینی شده که اجرا و بهره برداری کامل از این امکانات قادر خواهد بود صنعت گردشکری این منطقه را متحول سازد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و جهانگردی استان کرمانشاه یادآور شد: تحول در بخش جهانگردی استان با سرمایه گذاری در تأسیسات جهانگردی محقق می گردد و این اداره کل از هر فرصتی برای حمایت از سرمایه گذاران و حضور آنها استفاده خواهد نمود.

سهیلی اضافه نمود: هم اینک بطور میانه سالانه حدود 250 هزار نفر جهانگرد از این سایت جهانی بازدید می نمایند که در صورت سرمایه گذاری در ایجاد امکانات نو برای آن، این تعداد به حدود سه برابر خواهد رسید.

منبع: همگردی

به "100 میلیارد تومان سرمایه گذاری به وسیله بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد تومان سرمایه گذاری به وسیله بخش خصوصی در سایت جهانی بیستون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید