گرایی: همه از من مدال المپیک می خواهند، اما در حد توقع شان حمایت نمی نمایند، اردوهای مان المپیکی شده است

به گزارش وبلاگ هیچکس، دارنده مدال برنز کشتی فرنگی دنیا می گوید همه در استان فارس از علی گرایی انتظار دارند مدال المپیک بگیرد، اما هیچ حمایت و توجهی به او نمی گردد.

گرایی: همه از من مدال المپیک می خواهند، اما در حد توقع شان حمایت نمی نمایند، اردوهای مان المپیکی شده است

محمدعلی گرایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ هیچکس در خصوص اردوهایی که تا به امروز در تیم ملی کشتی فرنگی پشت سر گذاشته است، گفت: اردوی اخیر کمی پرفشار بود. به آمادگی نسبی رسیدیم و ان شاءالله تورنمنت اوکراین را در پیش داریم. اردوی چهارم قرار است از بیستم ماه جاری آغاز گردد و اینطور که پیداست در انتهای این اردو راهی این کشور خواهیم شد.

وی در خصوص اینکه آیا در این اردوها به آمادگی مناسب رسیده است، گفت: بگویم صددرصد که درست نیست، اما وضعیتم خوب است و با انجام اردوی بعدی هم بهتر می شوم.

درحالیکه اتحادیه دنیای برای نفرات برتر رنکینگ اوزان مختلف جوایز دلاری در نظر گرفته است، این فرنگی کار شیرازی توضیح داد: تورنمنت اوکراین رنکینگ ندارد و ما هم قرار نیست در جام پلیکونه ایتالیا کشتی بگیریم. فکر می کنم مسابقات لهستان که خرداد ماه برگزار می گردد، تورنمنت رنکینگ دار پیش روی کشتی فرنگی باشد. من هم اکنون در رنکینگ سه یا چهار 77 کیلوگرم هستم.

گرایی که پیش از این گلایه زیادی از اداره کل ورزش فارس و بی توجهی آنها نسبت به قهرمانان این استان داشت، درخصوص تغییر و تحولات ایجاد شده اعلام نمود: هنوز که هیچ کاری انجام ندادند و ما چیزی ندیدیم. همه از علی گرایی توقع دارند که برود و مدال المپیک بگیرد ولی در حد توقع شان هیچ کاری نمی نمایند. نه اداره کل ورزش، بلکه هیچ ارگانی در استان از قهرمانش حمایت نمی کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اردوهای تیم ملی را المپیکی می بیند، گفت: دست آقای دبیر درد نکند، شرایط خیلی بهتر از قبل شده، کاری که او در خانه کشتی انجام داده، واقعا این محل را برای برپایی اردوهای تیم ملی مناسب نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ هیچکس بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "گرایی: همه از من مدال المپیک می خواهند، اما در حد توقع شان حمایت نمی نمایند، اردوهای مان المپیکی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرایی: همه از من مدال المپیک می خواهند، اما در حد توقع شان حمایت نمی نمایند، اردوهای مان المپیکی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید