کشت و صنعت مغان به شرکت سود آور تبدیل شد

به گزارش وبلاگ هیچکس، رئیس هیات مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت:کشت و صنعت مغان در طول سه سال اخیر به یک شرکت سودآور تبدیل شده است.

کشت و صنعت مغان به شرکت سود آور تبدیل شد

قاسم محمدی گفت: عایدی، سود، زیان، سرمایه گذاری و تصمیم گیری از مولفه های بنگاه داری است و این شرکت در حوزه عایدی رکورد زده و هزینه ها هم به حداقل رسیده بطوریکه سود شرکت نسبت به سه سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان می گوید: اگر در سال های گذشته 80 میلیارد ریال شرکت سود آوری داشته است هم اکنون این مقدار به سه برابر رسیده است بنابراین شرکت مغان از زیان دهی بیرون آمده و جزو شرکت های سودده است که باید در نظام و ساختار کشاورزی ایران حفظ گردد.

به گفته او، تحولات بزرگی در این شرکت به لحاظ راندمان فراوری و اشتغال ایجاد شده که در نوع خود کم نظیر بوده و کوشش می گردد با ایجاد زنجیره فراوری مقدار فراوری محصولات زراعی و باغی افزایش یابد.

محمدی گفت: این شرکت به رغم اینکه از 50 سال پیش دارای ردیف بودجه خاص است اما در فصل تازه که به دولت برگشته است، ریالی از ردیف بودجه ای دولت و منابع دولتی، تسهیلات بانکی و تعهدات اقتصادی دیگر استفاده ننموده است.

او می گوید: کشت و صنعت مغان نسبت به تسویه حساب 140 میلیارد ریالی تسهیلات بانکی که در زمان بخش خصوصی ایجاد شده بود، اقدام نموده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه در زمینه اختصاص ردیف بودجه خاص این شرکت را کمک نمایند.

به گفته او، هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان در زمینه باغات، زراعت، دامپروری و کارخانجات پروژه ها را مصوب و به مدیریت ها ابلاغ نموده است و با تخصیص بودجه لازم برای اجرای این پروژه ها شاهد فصلی از حاکمیت برنامه ریزی مدرن بودجه ریزی و ارزیابی بودجه و عملکرد در این شرکت خواهیم بود.

محمدی به تدوین نظام جامع شرکت کشت و صنعت مغان که در داخل آن الگوی کشت، مکانیزاسیون، صادرات و شاخصی بنام توسعه انسانی و استفاده از تکنولوژی های نوین مد نظر است اشاره نمود و گفت: ساختار این شرکت یک ساختار کهنه سنتی 50 سال پیش است و ضروری است که این نظام متحول گردد.

وبلاگ هیچکس اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کشت و صنعت مغان به شرکت سود آور تبدیل شد" امتیاز دهید

862 کاربر به "کشت و صنعت مغان به شرکت سود آور تبدیل شد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشت و صنعت مغان به شرکت سود آور تبدیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید