کرونا، هشدار درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان در عراق

به گزارش وبلاگ هیچکس، وزیر بهداشت عراق با هشدار درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان به کرونا در این کشور بر ضرورت پایبندی کامل شهروندان به دستورالعمل های بهداشتی برای مقابله با این ویروس تاکید نمود.

کرونا، هشدار درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان در عراق

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ هیچکس به نقل از خبرگزاری عراق، حسن التمیمی وزیر بهداشت عراق امروز سه شنبه با هشدار درباره خطر افزایش ابتلا به کرونا در عین حال خاطر نشان کرد عراق همچنان نتایج خوبی در کاهش فرایند ابتلا محقق نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ هیچکس بخوانید. (کلیک کنید)

التمیمی با اشاره به مقابله جدی و قاطعانه عراق با اپیدمی کرونا و اقدامات سرسختانه در این زمینه گفت ما همچنان درباره افزایش ابتلا و سهل انگاری شهفرایندان در پایبندی به دستورالعملهای پیشگیرانه هشدار می دهیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ هیچکس بخوانید. (کلیک کنید)

وی اضافه کرد خطر کرونا همچنان نه تنها در عراق بلکه در دنیا و منطقه وجود دارد.

وزیر بهداشت عراق از شهفرایندان این کشور خواست به دستورالعملهای بهداشتی به ویژه پس از ظهور گونه ای جدید از ویروس کرونا پایبند باشند.

وزارت بهداشت عراق امروز در گزارشی درباره آخرین فرایند ابتلا به کرونا اظهار داشت طی 24 ساعت گذشته، 804 نفر دیگر به کرونا مبتلا شدند، اما در مقابل 1625 بیمار دیگر بهبود یافتند، طی این مدت، 10 بیمار مبتلا به کرونا هم جان باختند.

با ابتلای 804 نفر دیگر از شهفرایندان عراقی به کرونا، آمار کل مبتلایان تا امروز سه شنبه 26 ژانویه(7 بهمن) به 615 هزار و 380 نفر رسیده است. آمار مرگ و میر ناشی از ابتلا به کرونا در کربلای معلی و نجف اشرف همچنان صفر است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کرونا، هشدار درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان در عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا، هشدار درباره احتمال افزایش آمار مبتلایان در عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید