چرا Nest WiFi بهترین روتر برای دورکاری و کار در خانه است؟

به گزارش وبلاگ هیچکس، اگر شما هم این روزها مجبور شدید در خانه کار کنید و سراغ نرم افزارهای ویدئوکنفرانسی مانند Zoom بروید؛ روتر Nest WiFi یک ویژگی کلیدی برای شما دارد.

چرا Nest WiFi بهترین روتر برای دورکاری و کار در خانه است؟

احتمالا، هنگام استفاده از نرم افزارهای ویدئو کنفرانسی یا تماس تصویری، با این مشکل روبرو شدید که فرد دیگری از اعضای خانواده همزمان مشغول استریم ویدیو، دانلود فایل های عظیم یا بازی آنلاین گردد و روی کیفیت کنفرانس ویدئویی شما تاثیر بگذارد.

حالا، اگر دارنده روتر نست وای فای هستید یا قصد خرید این روتر را دارید؛ یک ویژگی کلیدی در این روتر می تواند مشکل شما را حل نماید.

این روتر اجازه می دهد ترافیک اینترنت را اولویت بندی کنید. این ویژگی را بسیاری از روترهای پیشرفته امروزی دارند ولی در روتر نست وای فای دقیقا شاهد یک گزینه video conferencing هستیم که اجازه می دهد ترافیک برنامه های ویدئو کنفرانس اولویت بیشتری نسبت به سایر برنامه های استریمی مانند Netflix و YouTube داشته باشد.

این به چه معنا است؟ یعنی برای نرم افزار ویدئو کنفرانس پهنای باند بیشتری اختصاص داده شده و تضمین می نماید کیفیت اینترنت برای این کاربرد خوب باشد و در مقابل، پهنای باند دیگر نرم افزارها محدود می گردد.

این ویژگی جدید به تازگی وارد اپلیکیشن Nest شده است.

اولویت دادن به بازی های آنلاین

البته، کاربران می توانند ترافیک های دیگری مانند بازی آنلاین را اولویت بالاتر قرار دهند تا یک اینترنت با پینگ و تاخیر کمتر داشته باشند. این قابلیت هم وجود دارد که هر دو کاربرد ویدئو کنفرانس و بازی آنلاین در اولویت بالاتر قرار بگیرند ولی باید در این شرایط، خود کاربر به طور دستی یک دستگاه و برنامه را اولویت بالاتری نسبت به دیگری بدهد.

آن طور که سایت اندروید پلیس گزارش داده است؛ در تنظیمات بخش Home اپلیکیشن Nest WiFi به طور خاص برای مصارف ویدئو کنفرانس، امکان اولویت دادن به دو نرم افزار Zoom و Google Meet وجود دارد. در بخش بازی آنلاین هم سرویس Stadia گوگل قابل انتخاب است.

از دیگر ویژگی های جدیدی که به اپلیکیشن Nest افزوده شده است؛ مشاهده شرایط و اتفاقات وای فای در فید Google Home است. مثلا، هنگامی که وای فای با خطا روبرو شده یا اتصال قطع شده است. مشکل این خطا و قطعی هم نشان داده می گردد که از رمزعبور اشتباه است یا قطعی روتر مش وای فای!

روتر نست وای فای یکی از بهترین روترهای مش وای فای در سال 2020 است که با قیمت 140 دلار به فروش می رسد.

در آستانه تعطیلی دو هفته ای مشاغل و شرکت ها هستیم. احتمالا، تعداد زیادی از مردم به سوی کار در خانه رو می آورند. کار در خانه و…

این روزها ویروس کرونا سراسر دنیا را به دورکاری و کار در خانه فرستاده است. طبیعی است که سایت های معتبر خارجی هم مطالب زیادی درباره…

این روزها با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا، بسیاری از افراد و کسب وکارها به دورکاری و کار در خانه رو آوردند. دورکاری در کنار همه…

منبع: شبکه چی

به "چرا Nest WiFi بهترین روتر برای دورکاری و کار در خانه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا Nest WiFi بهترین روتر برای دورکاری و کار در خانه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید