هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید

به گزارش وبلاگ هیچکس، اوخر سال گذشته قرار بود سه فروند هواپیمای ایرباس A319 دست دوم با ناوگان هما اضافه گردد. این هواپیماها فردا با چند ماه تاخیر به تهران خواهند آمد.

هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید

سه فروند هواپیمای ایرباس A319، فردا یا تاخیری چندماهه به ناوگان ایران ایر ملحق می گردد.

فرزانه شرفبافی، مدیرعامل قبلی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، روزهای خاتمهی سال 97 به مناسبت پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس ایران ایر، از اضافه شدن سه فروند هواپیمای دست دوم ایرباس به این ایرلاین اطلاع داد.

او در خصوص زمان احتاقتصادی تحویل این هواپیماها گفته بود احتمالا تا خاتمه سال جاری این تعداد هواپیما وارد ناوگان هما خواهد شد.

اکنون بعد از گذشت حدود 9 ماه از اعلام آن خبر، طبق اخبار تازه، دو فروند از این سه فروند هواپیما در فرودگاه یزد و یک فروند آن در فرودگاه مشهد است که فردا صبح راهی تهران می شوند و به ناوگان این شرکت می پیوندند.

سه فروند هواپیمای ایرباس متعلق به شرکت تهران ایر از کشور مجارستان خریداری شده و اکنون به هما واگذار شده است. با این حساب تعداد هواپیماهای ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به 32 فروند افزایش پیدا می نماید.

این هواپیماها ساخت 2002 هستند و نحوه تامین اقتصادی آن ها به صورت فاینانس صورت گرفته است.

اگر قصد خرید بلیط هواپیما داخلی یا خارجی را دارید، به منم موتور جستجوی پرواز وبلاگ هیچکس مقرون به صرفه ترین بلیط برای سفر خود را پیدا و از فروشنده های معتبر خریداری کنید.

منبع: کجارو / تین نیوز (خبرگزاری حمل و نقل)

به "هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمایی هما سه فروند ایرباس A319 خرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید