هنرمندان سیریزی فرش مسابقات جام جهانی قطر را بافتند

به گزارش وبلاگ هیچکس، هنرمندان سیریز شهرستان زرند فرش نفیس مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر را در قالب تابلو فرش بافتند.

هنرمندان سیریزی فرش مسابقات جام جهانی قطر را بافتند

ابراهیمی، شهروند خوش ذوق سیریزی با سرمایه گذاری 2میلیارد ریالی خود و با استفاده از هنرمندان شهر سیریز اقدام به طراحی و بافت فرش مسابقات جام دنیای قطر کرد.

وی هدف از این اقدام را شناساندن و معرفی فرهنگ و هنر ایرانی بویژه صنایع دستی شهر سیریز اعلام نمود و اضافه نمود: این اثر ارزشمند در مدت زمان فراوری شده است.

عباس زاده طراح این فرش گفت: این فرش به ابعاد 2متر عرض و 3 متر طول با 1میلیون 500 هزار گره در قالب 18 رنگ و با استفاده از نخ های مرینوس 8 لایه و ابریشم به وسیله 4 بانوی هنرمند سیریزی به صورت هنرمندانه ای بافته شده است.

محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی شهرستان زرند هم با قدردانی از اقدام ارزشمند جوان خوش ذوق شهر سیریز در بافت این فرش نفیس با هدف شناساندن هنر اصیل این منطقه به دنیا گفت: رویداد جام دنیای به عنوان مهمترین رویداد ورزشی بعداز المپیک محسوب می گردد که یکی از جوانان خوش ذوق شهر سیریز با راه اندازی کارگاه فرش اقدام به فراوری فرش جام دنیای فوتبال قطر نموده است که سند افتخاری برای هنرمندان شهر سیریز می توان نام برد.

وبلاگ هیچکس کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هنرمندان سیریزی فرش مسابقات جام جهانی قطر را بافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان سیریزی فرش مسابقات جام جهانی قطر را بافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید