مهمترین غائب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

به گزارش وبلاگ هیچکس، خبرنگاران: پرسپولیس باید روز 24 مهرماه در عربستان به مصاف الهلال این کشور برود تا در صورت فزونی برابر رقیب قدرتمند سعودی راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گردد. پرسپولیسی ها البته این روز ها به شدت نگران نداشتن بازی رسمی هستند و می دانند که این مورد می تواند روی اندازه آمادگی بازیکنان اشان تاثیرگذار باشد.

مهمترین غائب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان

به گزارش وبلاگ هیچکس، البته به غیر از نداشتن بازی رسمی، مصدومیت تا حدودی فکر یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس، را درگیر نموده است. او همین روز گذشته از این گفت که 3 بازیکن پرسپولیس به ملاقات با الهلال نمی رسند: علی شجاعی، کمال کامیابی نیا و مهدی مهدیخانی. با وجود اینکه دو نفر اول در تمرینات پرسپولیس آفتابی شده اند، ولی باز هم گل محمدی می گوید احنمال اینکه آن ها به ملاقات با الهلال برسند بسیار کم است.

در بین بازیکنان مصدوم پرسپولیس فقط شرایط کمال کامیابی نیا می تواند نگران کننده باشد، چون او مهمترین غائب پرسپولیس خواهد بود. با خروج احمد نوراللهی از پرسپولیس، یحیی گل محمدی رضا اسدی را در پست این بازیکن خریداری نموده و حالا میلاد سرلک و رضا اسدی را برای بازی در پست هافبک تدافعی دارد، ولی مشکل اینجاست که سرلک باید راهی اردوی تیم ملی گردد و تعیین نیست خستگی ناشی از اردوی تیم ملی چقدر روی کیفیت بازی اش برای پرسپولیس در ملاقات سنگین برابر الهلال تاثیرگذار باشد. این مورد به غیر از درنظر گرفتن مصدومیت احتمالی او در این اردو است.

پس به نظر می رسد از آنجا که یحیی فقط رضا اسدی را در تمرینات پیش از بازی با الهلال در این پست دارد، آماده شدن کمال کامیابی نیا برایش حیاتی باشد. کمال حتی اگر 15 دقیقه توانایی بازی کردن را به دست بیاورد می تواند به پرسپولیس در ملاقات برابر الهلال به ویژه اگر بازی به وقت های اضافه کشیده گردد یاری کند.

منبع: فرارو

به "مهمترین غائب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین غائب پرسپولیس مقابل الهلال عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید