جانشین بیرانوند مقابل النصر و رونالدو را بشناسید

به گزارش وبلاگ هیچکس، با مصدومیت علیرضا بیرانوند حالا طرفداران پرسپولیس نگران شرایط تیمشان در آستانه ملاقات برابر النصر عربستان هسند.

جانشین بیرانوند مقابل النصر و رونالدو را بشناسید

به گزارش وبلاگ هیچکس، با اعلام رسمی باشگاه پرسپولیس، علیرضا بیرانوند که از ناحیه کشاله پای چپ دچار کشیدگی درجه 2 شده است، باید حداقل دو هفته استراحت کند و به این ترتیب عملا نمی تواند در ملاقات پرسپولیس برابر النصر به میدان برود. حالا سوال اینجاست در غیاب بیرانوند چه کسی درون دروازه این تیم برابر النصر قرار می گیرد؟

آنالیز ها نشان می دهد در هفته ها اخیر دو دروازه بان رده امید پرسپولیس به نام های امیررضا رفیعی و مهرشاد اسدی در تمرینات این تیم حاضر بودند و دوشادوش بیرانوند به تمرین پرداخته اند و حالا یکی از آنها باید در غیاب بیرانوند درون دروازه پرسپولیس در ملاقات برابر النصر قرار بگیرد.

امیررضا رفیعی پارسال برای امیدهای پرسپولیس بازی می کرد و در ابتدای فصل جاری به تیم بزرگسالان اضافه شده و تمرینات خود را پیگیری نموده است. بر اساس آمار، او فصل قبل در 17 ملاقات برای تیم امیدهای پرسپولیس به میدان رفته و توانسته 5 کلین شیت به نام خود ثبت کند. این دروازه بان جوان در مدت 1470 دقیقه بازی، 15 بار هم دروازه خود را باز شده دیده است.

دیگر دروازه بان جوان پرسپولیس، مهرشاد اسدی است که سابقه بازی در تیم پرسپولیس قائمشهر را در کارنامه دارد و پارسال به عنوان دروازه بان سوم بعد از احمد گوهری در پرسپولیس تمرین می کرد و فرصت بازی در لیگ را پیدا نکرد.

منبع: همشهری آنلاین

به "جانشین بیرانوند مقابل النصر و رونالدو را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین بیرانوند مقابل النصر و رونالدو را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید